اقلام غذایی پر مصرف ویژه ماه مبارک رمضان از سوم خرداد در استان فارس توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۲۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 22 May 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران :هدایت االه رحیمی مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی استان فارس  اظهار کرد: این اقلام شامل شکر، برنج سفید وارداتی، گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد ویژه ماه مبارک رمضان است.
 
وی تصریح کرد: شکر با قیمت ۲ هزار و ۵۲۰ تومان به عامل فروخته می‌شود و عامل تا سقف ۲ هزار و ۸۵۵ تومان می تواند به مصرف کننده بفروشد.
 
هدایت االه رحیمی ادامه داد: برنج سفید وارداتی به قیمت ۲ هزار و ۴۰۰ تومان به عامل فروخته می‌شود و فروشنده تا سقف ۲ هزار و ۷۰۰ تومان می‌تواند به مردم بفروشد.
 
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: قیمت مرغ منجمد با تاریخ مصرف سه ماه به بالا ۵ هزار و ۳۰۰ تومان است که فروشندگان می‌توانند تا سقف ۵ هزار و ۶۰۰ تومان به مشتریان عرضه کنند.
 
رحیمی افزود: گوشت گوساله هم به قیمت ۲۲ هزار تومان در اختیار فروشندگان قرار می‌گیرد و آن‌ها تنها تا سقف ۲۳ هزار تومان می‌توانند گوشت را به فروشندگان عرضه کنند.
 
وی اضافه کرد: این اقلام غذایی از سوم خرداد تا پایان ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و تعاونی‌های مصرف توزیع می‌شود.  
 
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: این اقلام فقط در اختیار خانواده‌ها قرا می‌گیرد و اصناف و شیرینی پزان باید شکر مورد نیاز خود را از بورس تهیه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار