شرکت فرودگاه‌ها از رشد ۱۵ درصدی اعزام و پذیرش مسافران و رشد ۱۰ درصدی نشست و برخاست هواپیما در فروردین ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 23 May 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا:بر اساس آمارهایی که این شرکت ارائه کرده است، در فروردین سال ۹۶، ۳۷ هزار و ۶۹۵ سورتی پرواز در فرودگاه‌های ایران انجام گرفته که در جریان آن چهار میلیون و ۶۹۷ هزار و ۴۹۹ مسافر جابجا شده‌اند.

بر این اساس در این ماه نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه‌های ایران رشدی ۱۰ درصدی و اعزام و پذیرش مسافر رشدی ۱۵ درصدی را به ثبت رسانده است.

همچنین در این مدت بیش از ۵۱ میلیون و ۲۲۷ کیلوگرم بار در فرودگاه‌های ایران جابجا شده که در قیاس با مدت مشابه سال قبل افزایشی ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

در طول این مدت بیش از ۲۹ هزار پرواز مربوط به پروازهای داخلی شده و در جریان آن بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر جابجا شده‌اند.

در پروازهای داخلی رشدی ۱۱ درصدی در نشست و برخاست و ۱۸ درصدی در پذیرش مسافر به ثبت رسیده است.

در میان فرودگاه‌های اصلی فعال در پروازهای داخلی، فرودگاه مهرآباد تهران با ثبت بیش از ۱۱ هزار پرواز و جابجایی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر اصلی‌ترین و فعال‌ترین فرودگاه کشور در نخستین ماه سال ۹۶ بوده است. پس از آن فرودگاه مشهد با ثبت بیش از چهار هزار پرواز و جابجایی بیش از ۷۰۰ هزار مسافر رتبه دوم را به دست آورده و فرودگاه شیراز سوم شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار