آبشار مارگون در برخی از کتب وپوسترهای گردشگری بدلیل ضعف مدیریتی مسئولان شهرستانی و استانی در زیر مجموعه کهگیلویه و بویراحمد واقع می شود.
کد خبر: ۴۲۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 23 May 2017
تابناک فارس به نقل از مارگون:در گوشه و کنار ایران اسلامی زیبایی‌هایی وجود دارد که با تمام جذابیت‌ ها ممکن است حتی نام آن‌ها را هم نشنیده باشید؛ یکی از این مناطق بسیار زیبا آبشار مارگون بزرگترین و مرتفع‌ترین آبشار چشمه‌ای جهان است که در مرز استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.

شهرستان سپیدان یا همان نگین زاگرس دارای مناطق تفریحی بی شماری است که نام این شهرستان در جنوب کشور شهره عام وخاص است ومناطق زیبا وآبشارهای آن محلی است برای تفریح گردشگرانی که از داخل وخارج کشور این نقاط را انتخاب می کنند .

یکی از بکرترین وزیباترین نقاط خاورمیانه ابشار زیبای مارگون است ابشاری که در مرز استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است و این نزدیکی و واقع شدن در مرز دو استان باعث شده تا آبشار مارگون در برخی از کتب و پوسترهای گردشگری بدلیل ضعف مدیریتی مسئولان گردشگری شهرستانی واستانی در زیر مجموعه کهگیلویه و بویراحمد واقع می شود  و این متاسفانه با توجه به تقسیمات جغرافیایی و کشوری و قرار گرفتن این آبشار در استان فارس؛ نام وتصاویرش به اسم جایی دیگر واستان مجاور باشد.

  گفتنی است، دو روستای لوداب و مارگون در بین یاسوج و سی سخت قرار دارد که با روستای مارگون سپیدان متفاوت است، این آبشار از لحاظ تقسیمات کشوری کاملا در شهرستان سپیدان است و با مرز یاسوج و سپیدان بیش از ۱5 کیلومتر فاصله دارد.

در این راستا لازم است مسئولان ارشد استانی وشهرستانی وارد عمل شده و در این زمینه کارهای اساسی انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار