کمپ رهبران جوان جهان اسلام با حضور معاون ساماندهی امورجوانان وزارت ورزش و جوانان در بخش همایجان از توابع شهرستان سپیدان کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۴۳۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵ 27 May 2017
تابناک فارس به نقل از مارگون: در مراسم کلنگ زنی کمپ رهبران جوان جهان اسلام که با حضور شخصیتهای استانی و شهرستانی و با حضور معاون ساماندهی امورجوانان وزارت ورزش و جوانان  در شهرستان سپیدان برگزار شد حیدر علی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این کمپ که در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع ساخته خواهد شد با بهره برداری از آن فرصت بسیار مناسبی در تمام زمینه ها از جمله رونق صنعت توریسم و گردشگری برای فارس و شیراز مهیا می سازد.

کامیاب افزود: این کمپ که موضوع ساخت آن در دولت یازدهم مصوب شد، برای همیشه میزبان جوانان جهان اسلام خواهد بود.

 وی افزود :کمپ جوانان شامل محل اسکان ؛ سالن همایش، جلسات، کلاس های متعدد، سالن های ورزشی و امکانات تفریحی و زمین های بازی می شود. در واقع دارای امکاناتی مانند کمپ های جوانان در سراسر نقاط دنیاست و برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، اجتماعی و علمی در آن اجرا خواهد شد.

کامیاب ادامه داد: : شهرستان سپیدان به جهت وجود آب و هوای مناسب ، استعدادهای ناب ورزشی و جذب توریسم و بحث تورسیم ورزشی نیاز به یک کمپ بزرگ ورزشی داشت که پس از بررسی و جذب اسپانسر و سرمایه گذار عملیات احداث کمپ بزرگ ورزشی در این شهرستان آغاز خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: ورزش یکی از مهمترین عامل های پیشگیری از معضلات و مشکلات جسمانی و اجتماعی و روحی و روانی در جامعه بشمار میرود و توسعه اماکن ورزشی نقش مستقیمی در توسعه ورزش در جامعه دارد و ساخت اماکن ورزشی موجب کاهش ساخت بیمارستانها و درمانگاهها و کمپ های ترک اعتیاد در جامعه خواهدشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار