رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در ورودی غرب شیراز خبر داد.
کد خبر: ۴۳۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 27 May 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مرتضی مستمع رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز گفت:به منظور اجرای طولانی‌ترین زیر گذر شیراز  به طول دو هزار و 100 متر تقاطع گلستان به مدت سه ماه مسدود است.
 
مستمع افزود: در حال حاضر عملیات ساخت این زیرگذر به سرعت در حال اجراست و به منظور اجرای عملیات آسفالت و ارتباط این زیرگذر با زیر گذر تقاطع گلستان، از دوشنبه 8 خردادماه 96 زیرگذر گلستان به مدت سه ماه مسدود و پس از آن فاز اول این زیرگذر در حدفاصل ابتدای شهرک گلستان تا ابتدای قصرقمشه افتتاح می‌شود.
 
وی ادامه داد: سه ماه پس از مسدود کردن تقاطع گلستان چهار لاین از شش لاین بزرگترین زیرگذر شیراز به بهره‌برداری می‌رسد و مابقی پروژه که شامل بدنه‌سازی است تا پایان سال امسال افتتاح می‌شود.
 
مستمع با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی پروژه زیرگذر گلستان در ورودی غرب شیراز از  روز دوشنبه هشتم خرداد گفت: پل ورودی به شهرک گلستان مسدود و دسترسی به این شهرک از بلوار استقلال، بلوار کشاورز، بلوار دهخدا و بلوار آفرینش انجام می‌گیرد.
 
وی با بیان اینکه مسیر جایگزین به مجتمع خلیج فارس تنها از طریق خروجی جاده صدرا قابل انجام می‌شود ، بیان کرد: زیر گذر روبروی شهرک گلستان ( سمت شیراز به سپیدان )  مسدود شده و مسیر از کندرو شمالی امکان‌پذیر است.
 
مستمع اظهار داشت: با مسدود شدن زیرگذر گلستان ( سمت سپیدان به شیراز ) و مسیر جایگزین از گلستان شمالی، بلوار مساوات و در نهایت به  بلوار دکتر حسابی انجام می‌پذیرد.
 
وی افزود: هدایت ترافیک از سمت شهر صدرا و مجتمع خلیج فارس به سمت شیراز از یکی از پل‌های ساخته شده پروژه در حال احداث، کندرو جنوبی ورودی شهرک گلستان و در نهایت اتصال به بلوار دکتر حسابی انجام می‌پذیرد.
 
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: خروجی شهرک گلستان نیز مسدود شده و عبور و مرور از بلوار استقلال و بلوار آفرینش قابل انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار