سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: تلخ ترین لحظات زندگی ام را پس از شکست مقابل پرتغال تجربه می کنم و کادرفنی مقصر این ناکامی است.
کد خبر: ۴۳۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸ 27 May 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:امیر حسین پیروانی در نشست خبری پس از دیدار تیم های ملی فوتبال جوانان ایران و پرتغال اظهار داشت: در ابتدا از مسئولان کره ای برای برگزاری رقابت های جام جهانی و رسانه ها برای پوشش اخبار این رقابت ها تشکر می کنم.
 
همچنین به تیم پرتغال برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی تبریک می گویم. بازی را خوب شروع کردیم و شرایط خوبی هم داشتیم. بازیکنانم در هر سه بازی بسیار پرتلاش ظاهر شدند. تیم بی تجربه ای در جام جهانی بودیم و قطعا از این رقابت ها درس های زیادی گرفتیم. طبیعی است که ناراحتم و برای من سخت است که بخواهیم جام جهانی را به این زودی ترک کنیم.
 
وی افزود: پرتغال فوتبال بهتری نسبت به ما ارائه داد. اگر به سابقه این تیم نگاه کنید، می بینید که 2 بار قهرمان جهان شده و توانسته در این سال ها بازیکنان خوبی را به فوتبال معرفی کند. پرتغال در کارهای دفاعی تلاش خوبی داشت و کم اشتباه ظاهر شد. تیمی که می خواهد در رقابت های جهانی شرکت کند باید پیش از شروع این رقابت ها، اردوهای آماده سازی خوبی را انجام دهد. در گذشته زمانی که از بازیکنانم تست بدنی می گرفتیم، وضعیت خوبی داشتند. درمورد ویدیو چک هم باید بگویم فیفا به عنوان مرجع تصمیم گیری فوتبال، تصمیم گرفت در جام جهانی جوانان از ویدیو چک استفاده شود. و من نمی توانم از این امر ایرادی بگیرم. ویدیو چک امروز به ضرر تیم ایران بود و شاید فردا بتوانیم از آن استفاده کنیم. هرجند امکان دارد استفاده از ویدیو چک، جذابیت های بازی را کاهش دهد اما به عدالت آن کمک می کند.
 
پیروانی درمورد اینکه با توجه به احتمال حضورش در تیم ملی امید ایران چند درصد از بازیکنان تیم جوانان را با خود به آن تیم می برد، گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر تمرکز مناسبی برای پاسخ دادن به این سوال ندارم درخواست می کنم به من برای جواب دادن وقت بدهید. البته از رسانه های ایرانی که در کره همراه ما بودند تشکر می کنم.
 
پیروانی درمورد اشتباهات دروازه بان ها و مدافعان تیم ملی جوانان گفت: آن ها جوان هستند و باید آزمون و خطا داشته باشند تا در سال های آتی باتجربه شوند. اشتباه جزئی از فوتبال است و مسئولیت این ناکامی با کادرفنی و در راس این کادر، خودم است. البته نکته ای را نباید فراموش کرد. تمام تیم ها با بهترین امکانات و اردوهای آماده سازی راهی جام جهانی می شوند و اگر ایران هم دنبال نتیجه گرفتن در این رقابت ها است باید از لحاظ تدارکات به سایر تیم ها برسد. از مردم ایران عذرخواهی می کنم چرا که در این مدت برای موفقیت ما دعا کردند اما نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم. البته شاید کیفیت بالای بازیکنانم سطح توقعات را افزایش داده بود. در جام جهانی قبلی بدون امتیاز و بدون گل زده از دور رقابت ها کنار رفتیم اما امروز در جایگاهی قرار گرفتیم که مقابل تیم های خوب دنیا، نبرد پایاپایی داشتیم. تلخ ترین لحظات زندگی ام را تجربه می کنم اما در فوتبال چنین مسائلی وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار