جلسه هماهنگی واحد بهداشت محیط با موضوع تشدید بازرسی ها در ماه مبارک رمضان با حضور معاون بهداشت و کارشناسان بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشگاه برگزار گردید.
کد خبر: ۴۳۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶ 27 May 2017
دراین جلسه دکترجلال کریمی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا بر بازرسی دقیق از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ماه مبارک رمضان و همچنین بازرسی از آشپزخانه ها و سلف سرویس های اماکن جمعی مانند دانشگاه ها و بیمارستانها تاکید کردند.

 دکترکریمی همکاری برون بخشی با سایر ادارات شهرستان نظیر دامپزشکی و جهاد کشاورزی را در تامین غذای سالم برای شهروندان  ضروری دانستند.

مهندس مجتبی کرمی منش مسوول واحد بهداشت محیط با تاکید بر رسالت بهداشت محیط در حفظ سلامت شهروندان، گفت : در ماه مبارک رمضان امسال مثل سالهای گذشته، بازرسی ها از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ، مساجد و حسینه ها و همچنین قنادی ها و آشپزخانه ها به صورت شبانه روزی انجام خواهد شد و با متخلفین از اصول بهداشتی برخورد قانونی می شود .

به گفته وی سامانه تلفنی شکایات مردمی 190 نیز به صورت شبانه روزی آماده دریافت و پاسخگویی به شکایات بهداشتی مردم می باشد.

گفتنی است در این جلسه در خصوص ثبت اطلاعات در سامانه جامع بازرسی سلامت محیط و کار  توسط بازرسین بهداشت محیط، تامین وسیله نقلیه جهت بازرسیها و تامین سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز برای بازرسان بهداشت محیط بحث و تبادل نظر شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار