هیات رئیسه موقت شورای پنجم شهر شیراز از سوی اعضای این شورا انتخاب شدند.
کد خبر: ۴۳۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 28 May 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا: منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: این هیات رئیسه موقت با هدف ایجاد آمادگی و تجربه در اعضا و همچنین بازدید از قسمت های مختلف شهرداری و آشنایی با مسائل شهر و کمیسیون ها و کمیته ها تشکیل شده است.
نوذر امامی ادامه داد: پس از تایید نهایی انتخابات از سوی هیات نظارت، شورای پنجم شهر شیراز کار خود را از 15 مرداد 96 آغاز خواهد کرد و در نخستین جلسه هیات رئیسه اصلی انتخاب خواهند شد.
وی در خصوص هیات رئیسه موقت شورا گفت: بر این اساس، سید احمد رضا دستغیب با 9 رای به عنوان رئیس، ابراهیم صبوری با هفت رای به عنوان نایب رئیس، نوذر امامی با 12 رای به عنوان خزانه دار، لیلا دودمان با هشت رای به عنوان منشی اول و علی ناصری نیز با هشت رای به عنوان منشی دوم و سخنگوی شورا معرفی شدند.
امامی، در خصوص اولویت های شورای پنجم شهر شیراز هم گفت: شورای پنجم در گام اول مسائل و مشکلات کلانشهر شیراز و همچنین خواسته های مردم را به دقت بررسی و نسبت به پاسخگویی به آنها اقدام خواهد کرد.
منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز افزود: اما در ابتدا می توان از مسائلی همچون ترافیک، درآمدهای پایدار شهرداری و انتخاب شهردار به عنوان اولویت های شورای پنجم یاد کرد.
امامی در خصوص گزینه های احتمالی شهرداری نیز گفت: شورای پنجم بحث انتخاب شهردار را با توجه به حساسیت و جایگاه شیراز با جدیت دنبال خواهد کرد و این کار را با شتاب و عجله انجام نخواهد داد.
وی افزود: شهردار کلانشهر شیراز با توجه به جایگاهی که دارد باید بتواند شخصیت، فرهنگ و منش این شهر و شهروندان فهیم آنرا به خوبی معرفی کند.
بنا به اعلام فرمانداری شیراز، سید احمدرضا دستغیب با 101 هزار و 609 رای، لیلا دودمان با 90 هزار و 624 رای، سید عبدالرزاق موسوی با 78 هزار و 648 رای، نوذر امامی با 78 هزار و 160 رای، سیروس پاک فطرت با 75 هزار و 808 رای، سولماز دهقانی با 72 هزار و 65 رای، ابراهیم صبوری با 68 هزار و 125 رای، نواب قائدی با 66 هزار و 922 رای، علی ناصری با 64 هزار و 835 رای، قاسم مقیمی با 62 هزار و 867 رای، سینا بنی زمانی با 62 هزار و 734 رای، احمد تنوری با 61 هزار و 813 رای و مهدی حاجتی با 59 هزار و 498 رای به شورای پنجم شهر شیراز راه یافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار