مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان، از برگزاری مراسم لیالی قدر در آرامستان موقوفه باغ بهشت و در گلزار شهدا همدان خبرداد.
کد خبر: ۴۳۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 12 June 2017
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان، از برگزاری مراسم لیالی قدر در آرامستان موقوفه باغ بهشت و در گلزار شهدا همدان خبرداد.

به گزارش شبستان، حجت الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته مراسم شبهای قدر در آرامستان موقوفه باغ بهشت و در گلزار شهدا استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم لیالی قدر با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان، مدیر مرکز حوزه علمیه همدان از ساعت 22 تا 2:30 در جوار گلزار شهدا و مزار سردار شهید همدانی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: هر ساله برگزاری مراسم لیالی قدر در گلزار شهدای همدان با استقبال چشمگیر مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان مواجه می شود.

حجت الاسلام کاروند خاطرنشان کرد: قرائت دعای مجیر، جوشن‌کبیر ، اقامه نماز ، قرآن به سر گرفتن، سخنرانی و مداحی از جمله برنامه های شب قدر در گلزار شهدا است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه به تعبیری شب قدر از هزار ماه برتر است، ابراز داشت: شب‌های قدر به نوعی شب‌های مقدرات نیز به شمار می آیند که امیدوارم نهایت بهره را از این شب‌ها ببریم.

وی افزود: شب‌های قدر فرصتی مناسب برای رسیدن به مقام قرب الهی است که مومنان باید در این شب ها به درگاه الهی تقرب جویند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار