رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به وقایع تروریستی اخیر در كشورمان و منطقه تأكید كرد كه با شرایط موجود باید مسئولان در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن و خیال‌های خام آن‌ها هشیارتر باشند و آن‌ها را مثل همیشه خنثی كنند.
کد خبر: ۴۴۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 20 June 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا: غلام‌مهدی حقدل، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز عصر دیروز، ۲۹ خردادماه در نطق پیش از دستور دویست و هجدهمین جلسه علنی این شورا با بیان اینكه در ماه‌های اخیر شاهد اقدامات ددمنشانه‌ای از جانب دشمنان اسلام بودیم،‌ گفت: اول از همه سخنان مسئولان دولت آمریکا قبل از برگزاری انتخابات ایران بود که می‌گفتند ما اقدامات تند و خشنی نسبت به ایران داریم؛ اما صبر می‌کنیم تا بعد از انتخابات به آن‌ها عمل كنیم.

وی افزود: در همین اثنا مسئولان عربستانی صحبت‌های سخیفی را علیه ایران زدند و گفتند ما جنگ را به ایران می‌کشانیم و متعاقب آن اقداماتی کور، محدود و خباثت آلود از سوی گروه تروریستی داعش انجام شد که این موضوع با واکنش مقام معظم رهبری و امت حزب‌الله روبه‌رو شد و همه با قاطعیت این اقدامات کور و ددمنشانه آمریکا و عربستان را محکوم کردند و به حمد الهی نتیجه آن موجب منسجم‌تر شدن مردم ایران اسلامی شد.

حقدل ادامه داد: به نظر می‌رسد با شرایط موجود باید مسئولان در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن و خیال‌های خام آن‌ها هشیارتر باشند و آن‌ها را مثل همیشه خنثی كنند. از طرف دیگر معدود عناصر ترسو و خود فروخته درحال تضعیف روحیه مردم هستند و می‌خواهند با ایجاد رعب و وحشت در دل مردم بهتر به اهداف خود دست یابند.

وی اظهار كرد: یكی از اموری که باید خاطر نشان کرد این است که اگر داعش عملیات کوچکی کرده، در مقابل عظمت انقلاب اسلامی ایران و روح بزرگ رهبرمعظم انقلاب خیلی امر مهمی نیست و با حضور یکپارچه مردم قهرمان، همیشه در صحنه و رشید طومار آن‌ها درهم خواهد پیچید.

حقدل با بیان اینكه امروزه ناراحتی غرب، اسرائیل و عربستان چیز دیگری است، گفت: آن‌ها قصد گرفتن سوریه، عراق، یمن و لبنان را داشتند که به برکت جمهوری اسلامی ایران و نیروهای وفادار و اقدامات مستشاری سپاه توطئه‌های آن‌ها خنثی شده است و این رشادت‌ها ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد: چند سال است که حدود ۴۰ کشور وارد عرصه نبرد شدند تا بتوانند سوریه را اشغال كنند، اما نتوانستند به توفیقی دراین خصوص دست یابند و به حول و قوه الهی و تلاش نیروهای جان برکف مدافع حرم، آخرین بقایای داعش از سوریه و عراق در حال جمع شدن و در حال نابودی هستند و به یاری خدا شر این گروهک و دیگر گروه‌های تروریستی گریبان حامیان آن‌ها را می‌گیرد.

وی با تأكید بر اینكه در کشور صاحب الزمان آن‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، گفت: شب گذشته نیز دلاور مردان جمهوری اسلامی در اقدامی شایسته درس بزرگی به دشمنان اسلام و ایادی آن‌ها دادند و با موشک باران مرکز توطئه عناصر داعش در سوریه عملاً اثبات کردند دسترسی به اهداف نظامی فراتر از سوریه نیز متصور است و این اوج اقتدار نظامی جمهوری اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار