رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات طرح رونق تولید برای نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی و تکمیل واحدهای نیمه تمام می توانند با مراجعه به سایت بهین یاب (behinyab.ir) برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کنند.
کد خبر: ۴۴۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 25 June 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:علی همتی،  افزود: طرح رونق تولید که با هدف حمایت از تولید و اشتغال و در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی دولت تدبیر و امید در سال گذشته آغاز شد امسال نیز ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: بر اساس این طرح، صاحبان صنایع می توانند برای نوسازی و بازسازی و یا تکمیل واحدهای تولیدی نیمه تمام خود مطابق رویه سال گذشته از طریق سایت بهین یاب تقاضای خود مبنی بر دریافت تسهیلات را ثبت کنند.
او گفت: بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی 30 هزار میلیارد تومان برای این کار در نظر گرفته شده که قرار است 10هزار میلیارد تومان برای 10 هزار واحد کوچک و متوسط، 10 هزار میلیارد تومان برای تکمیل 6 هزار طرح نیمه تمام و 10 هزار میلیارد تومان نیز برای نوسازی، بازسازی و بروز رسانی حدود پنج هزار واحد صنعتی در کل کشور اختصاص یابد.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه برای هیچ یک از استان ها محدودیت و سقف دریافت تسهیلات در نظر گرفته نشده، بنابراین به هر میزان که تقاضا ثبت شود امکان پرداخت تسهیلات ممکن خواهد بود.
همتی افزود: از ابتدای آغاز طرح پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در قالب طرح رونق تولید که از سال گذشته آغاز شد تاکنون بیش از 628 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 476 واحد تولیدی استان پرداخت شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، از صاحبان واحدهای صنعتی و خدماتی خواست که برای بهره مندی از تسهیلات رونق تولید در سال جاری نیز به سرعت اقدام کنند.
همتی گفت: پرداخت این تسهیلات، پس از تکمیل و بررسی درخواست های این واحدها در کارگروه رفع موانع تولید استان انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار