استاندار فارس رفتارهای هنجارشکنانه را از سوی هر فرد و گروهی، طاعون امنیت و آرامش کشور دانست.
کد خبر: ۴۴۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱ 26 June 2017
در جمع معاونان و مدیران استانداری فارس با اشاره به اقدام تاسف بار عده‌ای اندک در راهپیمایی روز جهانی قدس در توهین به رئیس جمهوری کشورمان گفت: تاسف بار تر اینکه این اتفاق تلخ در روزی که امام راحل با هدف اتحاد مسلمانان برای مبارزه با سلطه کسانی که به ناحق حقوق دیگران را ضایع کرده و مردم بی دفاع فلسطین را از سرزمینشان بیرون رانده و به قتل رسانده اند نامگذاری کرده اند روی می دهد.

افشانی افزود: امسال نیز مردم مسلمان و روزه دار ایران اسلامی همانند سال های گذشته، پس از یک ماه خودسازی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان متحدتر و یکپارچه تر در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند اما عده ای هنجار شکن به رئیس جمهوری منتخب مردم که از چهره های انقلابی و از کسانی است که در کشور در زمان انقلاب و در دوره تثبیت انقلاب زحمات بسیاری کشیدند توهین کردند .

وی ادامه داد: رفتاری که در این روز از این افراد سر زد بسیار زیان بار است چرا که اولین نیاز جامعه ما برای حرکت در مسیر توسعه، تولید و اشتغال خصوصا در سالی که رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام نهادند، امنیت و آرامش است .

استاندار فارس تصریح کرد: این رفتارها طاعون امنیت، آرامش و توسعه و طاعون اجتماعی است و امیدواریم سیستم قضایی به فوریت و قبل از گسترش این طاعون ویران گر با مسببان و عاملان این اتفاق ناخوشایند که دل مردم و دوستداران واقعی نظام را به درد آورد برخورد کند که دیگر شاهد تکرار آن در جامعه نباشیم .

افشانی افزود: امروز سیستم قضایی ما خصوصا با توجه به اینکه در هفته قوه قضائیه نیز قرار داریم، ضرورت دارد با این هنجار شکنان برخورد کند که هرج و مرج جایگزین قانون نشود .

او گفت: برخورد دستگاه قضایی با مسببان و عاملان توهین به رئیس جمهوری خصوصا در شرایط کنونی منطقه که نیاز به اتحاد، همدلی و همبستگی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود سبب خواهد شد که چنین اتفاقات تلخی دیگر در جامعه تکرار نشوند و عاملان آن متوجه شوند که در جامعه قانون حاکم است .

استاندار فارس افزود: امروز جامعه ما نیازمند اتحاد و یکپارچگی است و شرایط باید به گونه ای باشد که عده ای به خود اجازه ندهند که به میل خود به جامعه آسیب برسانند .

افشانی تصریح کرد: چنین رفتارهایی به زیان مردم و نظام است و تنها کسانی که منتظر هستند اتحاد و یکپارچگی جامعه ما آسیب ببیند از این اتفاقات سود خواهند برد .

استاندار فارس افزود: امیدواریم دیگر شاهد تکرار چنین اتفاقات ناخوشایندی نباشیم تا در سایه اتحاد، نشاط  و همدلی بیشتر و گسترش امید در جامعه توسعه و پیشرفت حاصل شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار