تیم فوتسال ارژن شیراز با اتکا به بازیکنان بومی، خود را برای حضور در لیگ برتر آماده می‌کند.
کد خبر: ۴۴۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 27 June 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز که فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را به‌خوبی پشت سر گذاشته، امسال و در فصل نقل و انتقالات شاهد جذب و جدایی بازیکنان متعددی بوده است.

گرچه پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر انصراف این تیم از حضور در رقابت‌های لیگ برتر به‌سبب مشکلات مالی که البته این روزها گریبان سایر تیم‌های ورزشی فارس را نیز گرفته است شنیده می‌شد، اما به همت مسؤولان باشگاه و تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم، مردم فارس دوباره شاهد حضور نماینده استان‌شان در لیگ برتر فوتسال هستند.

ارژنی‌ها که امسال قصد دارند با جوان‌گرایی و اتکا به بازیکنان بومی پا به‌عرصه مسابقات لیگ برتر بگذارند در فصل نقل و انتقالات با مجتبی بذرافشان، سید علیرضا موسوی، محمد زارعی، اسحاق سورغالی و هادی بافنده قرارداد جدید امضا کرده و بابک سهرابی، مرتضی کشاورز، رضا فخری و رضا جوانبخت نیز قرارداد خود را برای یک سال دیگر با این تیم تمدید کردند.

این در حالی است که حمیدرضا کمالی سرمربی تیم ارژن در روزهای پیش از قطعی شدن جدایی میثم برمشوری و محمد صفری از این تیم خبر داده بود و احتمال جدایی سجاد بندی‌سعدی، فرید سهیل و محمد بیضایی‌نژاد در روزهای آینده را دور از انتظار ندانسته بود.

کمالی این را نیز گفته بود نباید از تیمی که مشکل مالی دارد و توان حفظ خود را ندارد توقع ماندگاری در لیگ برتر را داشت.

با این حال شاگردان کمالی از روزهای گذشته تمرینات خود را آغاز کردند و امید دارند با انجام بازی‌های خوب نتایج درخشانی را برای این تیم رقم بزنند.

به گزارش فارس، تیم ارژن شیراز که فصل گذشته با 10 برد، 2 تساوی و 14 باخت و کسب 32 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته بود، پنجشنبه این هفته و در جریان برگزاری هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن ابوالفتحی شیراز میزبان مقاومت البرز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار