فرمانده انتظامی استان فارس جزئیات دستگیری سارق بانک‌های کشور را که دیروز در شیراز به دام افتاد، تشریح کرد.
کد خبر: ۴۵۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 05 July 2017
سردار احمدعلی گودرزی صبح امروز در نشستی خبری با اشاره به جزئیات دستگیری سارق بانک‌های کشور در شیراز اظهار داشت: از ساعت 10 صبح دیروز عملیات دستگیری سارق حرفه‌ای بانک‌های کشور به نام سیامک در شیراز آغاز شد و درنهایت با یک سری عملیات تعقیب‌وگریز اطلاعاتی، این سارق حرفه‌ای حدود ساعت 6 بعدازظهر به دام افتاد.

اعتراف عامل شهادت مامور پلیس به 12 سرقت مسلحانه در شیراز و اصفهان
 
وی افزود: این سارق حرفه‌ای سال گذشته مأمور نیروی انتظامی را در اصفهان به شهادت رسانده و 12 فقره سرقت مسلحانه از بانک‌های کشور داشته است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: 8 فقره سرقت از بانک‌های شیراز و 4 فقره سرقت از بانک‌های اصفهان توسط این سارق انجام‌ شده است که مبلغ به سرقت رفته از بانک‌های شیراز 2 میلیارد و 620 میلیون ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: این سارق مسلح در حین تعقیب و گریز، با تماس تلفنی با همسرش خواستار سوزاندن مدارک جرمش در منزل شده بود که با ورود مأموران به خانه وی، این مدارک ثبت و ضبط شد.

وی بابیان اینکه تاکنون 7 نفر از باند سارقان مسلح بانک‌ها دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: برای دستگیری این سارق مسلح 500 ساعت کار طاقت‌فرسای اطلاعاتی انجام شد.

گودرزی ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی مداوم متوجه شدیم که محل سکونت این سارق در محدوده قصرالدشت شیراز است که با بالگرد چندین بار این مناطق را رصد کردیم.

این مقام مسؤول اضافه کرد: این سارق بسیار پیچیده اقدام به سرقت می‌کرد و از ضریب هوشی بالایی برخوردار بود به‌طوری‌که تجهیزات نظامی را خودش می‌ساخت و با تغییر مداوم محل اختفای خود، در لحظه تصمیم می‌گرفت.

وی ادامه داد: این سارق پس از به شهادت رساندن مأمور نیروی انتظامی در سال 94 در اصفهان، وارد شیراز شده بود.

گودرزی همچنین اظهار داشت: این سارق به‌صورت انفرادی اقدام به سرقت از بانک می‌کرد، اما دیروز 6 نفر از عوامل مرتبط با وی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی فارس افزود: از این سارق مسلح دو قبضه سلاح، خشاب و تعدادی فشنگ، پلاک جعلی ماشین، گذرنامه، انواع کلید ماشین و... ثبت و ضبط شد.

وی اضافه کرد: سارق بانک با تغییر چهره به سرقت بانک‌ها می‌پرداخت و دارای وسایل گریم بود.
 
این سارق مسلح در حضور خبرنگاران در خصوص به شهادت رساندن مامور نیروی انتظامی در اصفهان اعتراف کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار