رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: تضعیف امروز سپاه پاسداران از روی غفلت و جاهلیت نیست.
کد خبر: ۴۵۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ 06 July 2017
تابناک فارس به نقل از مهر :سردار دکتر غلامحسین غیب پرور عصر چهارشنبه در یادواره احمد متوسلیان، گفت: من در مریوان خدمت احمد متوسلیان بودم و او یک منظومه است از ارزش ها که اقتدار و مظلومیت او باید انتخاب شود.

وی ادامه داد: او فرماندهی مقتدر و در انجام ماموریت ها جدی بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: احمد متوسلیان در مقابل دشمنان اهل کوتاه آمدن نبود و این نوع رفتار او به عنوان یک سمبل و نشانه به طور دائم در رگ و خون مدافعین انقلاب و سپاه متجلی بوده است.

وی تاکید کرد: وی نماد یک جبهه فهیم با ادراک است که دشمن را شناخته و انقلاب را باور کرده و می داند که در سال ۹۵ آن را رهبری تجویز کرده اند.

سردار غیب پرور افزود: جهاد کبیر یعنی نه گفتن به دشمن و عدم تسلیم و سازش و در مقابل دشمن سرخم نکرده و متوسلیان و نیروهای انقلابی نه گفتن را به عالم آموختند و اینکه ما نمی توانیم با دشمن سازش کنیم.

رئیس بسیج مستضعفین کشور، گفت: راه بقای این انقلاب نورانی همان چیزی است که رزمندگان آموختند و گذاشتند ما می خواهیم انقلاب حفظ شود، انقلابی که پس از قرن ها به دست امام(ره) رقم خورد.

سردار غیب پرور ادامه داد: راه حفظ انقلاب یعنی حفظ منافع ملی کشور و اگر گروهی بخواهد این را تضعیف کند در مسیر انقلاب گام برنمی دارند.

اولین مولفه قدرت در نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه است

وی یادآور شد: اولین مولفه قدرت در نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه است و در کشور هم کسی به طور رسمی علم مخالفت را بر نمی دارد اما برخی به گونه سخنان جایی است که به حرف ولی فقیه گوش ندهند.

رئیس بسیج مستضعفین تاکید کرد: جلسات زیاد به دیدار رهبری می روند اما به فرمایشات عمل نمی کنند که این یعنی مخالفت. وقتی تاکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی و توجه به داخل است، کسی که اجرا نکند مخالف است.

سردار غیب پرور با اشاره به بخش فرهنگی، گفت: در بحث فرهنگی همان سند ۲۰۳۰ را باید توجه داشت، محتوای زشت و ضد اخلاق، بشکند دست کسانیکه امضاء کردند.

رئیس بسیج مستضعفین کشور مردم را مولفه دیگر  قدرت ملی دانست و گفت: اگر مردم را با رفتار خودمان نادیده بگیریم گناهی نابخشودنی است.

سردار غیب پرور یادآور شد: مردم ایران اسلامی گل سرسبد هستند. چرا می خواهیم بر طبلی بکوبیم که باعث از بین رفتن روحیه مقاومت شود.

وی ادامه داد: مولفه دیگر قدرت نیروهای مسلح سپاه است، بدانید این تمرکز قدرت در خدمت مردم است و بالای سر این سپاه ولی فقیه است. اما مشکل غربگرایی برخی افراد است در اول انقلاب به سپاه می گفتند چماق دار امروز می گویند تفنگ دار.

رئیس بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: مشکل نوع نگاه و تفکر شما است که به دنبال الگوهای غربی هستید.

سپاه پاسداران خار چشم آمریکا و اسرائیل است

سردار غیب پرور افزود: سپاه نوکر و خادم مردم است آیا تضعیف سپاه از روی جهالت و غفلت است خیر. از روز اول گفته ایم با دولت همکاری می کنیم به خاطر مردم، امروز سپاه پاسداران خار چشم آمریکا و اسرائیل است.

وی یادآور شد: با اشخاص دعوا دارید وارد شوید، کسی خطا کرده وارد شوید اما اینکه برای نماد اقتدار کشور شمشیر را از رو ببندید رسم نیست، سپاه نمی خواهد زبان باز کند اما اگر متوجه شود سمت صحبت ها به جای دیگر می رود باید افکار عمومی را آگاه کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز منطقه وضعیت این چنین دارد و باید اتحاد، همدلی، بصیرت و.... افزایش داد باید دست به دست هم دهیم مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم.

سردار غیب پرور تاکید کرد: حرف سیاسی زدن خرج ندارد. در اقتصاد، فرهنگ و.... با مشکل مواجه هستیم در حالیکه چند هزار جوان دانشمند در کشور داریم و ثروت فراوان در اختیار است.

وی افزود: استمرار خط شهیدان این است که اهل غفلت نباشیم، استمرار انقلاب در گوش به فرمان بودن است و باید ما برای انقلاب خرج شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار