معاون اداره‌کل ارشاد استان اصفهان از اعلام وصول ۱۷۰ عنوان کتاب در خردادماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 09 July 2017
به گزارش تابناک : پرویز طاهری با اشاره به اعلام وصول 170 عنوان کتاب در خردادماه سال جاری اظهار داشت: از جمله این کتاب‌ها می‌توان به مجموعه کتاب‌های شنبه که مجموعه ای شش جلدی است اشاره کرد.

وی افزود: جلد اول تا پنجم این کتاب به مفاهیم شهر خلاق می پردازد و جلد ششم آن شامل نمونه ها و مثال های پنج جلد قبل است که در شهرهای جهان به اجراء درآمده است.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان خاطرنشان کرد: عناوین این مجموعه عبارتند از مجموعه شهر خلاق نمونه‌ها و مثال‌های جهانی کتاب، مجموعه مفاهیم شهر خلاق فضاهای عمومی، مجموعه مفاهیم شهر خلاق: طبقه خلاق، مجموعه مفاهیم شهر خلاق گردشگری خلاق. کتاب های این مجموعه در قطع جیبی در 48 صفحه توسط انتشارات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان منتشر شده است.

وی با اشاره به کتاب نگارستان نصف جهان اظهار کرد: این کتاب به تاریخچه هنرستان هنرهای زیبای اصفهان در 12 بخش می‌پردازد و در آن موقعیت، معماری و نحوه شکل گیری هنرستان از تاسیس تا توسعه هنرستان و هنرمندان شاخصی که در هنرستان تحصیل کرده اند به تصویر کشیده شده است.

طاهری افزود: همچنین بازدید شخصیت‌ها و مقامات داخلی و خارجی به صورت تصویری درج شده است و در ادامه توضیحاتی در مورد کارگاه‌های آموزشی هنرستان نظیر نظیر نقاشی، تذهیب، سفالگری، کاشی‌کاری، پیکره‌سازی، فرش، فلزی و قلمزنی، رنگرزی، میناکاری، زری بافی، گلابتون، منبت کاری، خاتم سازی و معرق بیان شده و فصل‌‌های بعدی کتاب درباره گنجینه، کتابخانه، استادان و مدیران هنرستان، هنرستان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و معرفی شهدای هنرستان است.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب به سفارش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد ‌استان اصفهان توسط مهدی نوری تالیف و توسط انتشارات نقش مانا در ٢٤ صفحه و قطع خشتی بزرگ به چاپ رسیده است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار