شرکت توزیع برق استان فارس با انعقاد تفاهم نامه با 16 هزارمشترک برق کشاورزی در این استان راهکارهایی برای عبور از تابستان امسال و کاهش مصرف برق ارائه کرده است، اعطای پاداش برق رایگان از جمله این راهکارها است .
کد خبر: ۴۵۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 10 July 2017
مدیردفترمدیریت مصرف وکاهش تلفات توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد:مشترکین کشاورزی همکاری کننده درساعات اوج مصرف از 20 ساعت برق رایگان و پاداش ویژه برخوردار خواهند شد.
 
شاهرخ آزرم ادامه داد: آن دسته از مشترکین کشاورزی که در ساعات اوج بار از 15 خرداد تا 15 شهریور اقدام به خاموش کردن پمپ آب های خود کنند، می توانند از معافیت های بهای برق مصرفی برای 20 ساعت دیگر شبانه روز و همچنین پاداش ویژه برخوردار شوند.
 
این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در تلاش است تا ضمن اطلاع رسانی، زمینه مشارکت حداکثری کشاورزان و امکان استفاده آنان از پاداش های مزبور را فراهم کند.
 
مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش تلفات توزیع نیروی برق استان فارس گفت:همچنین درسالجاری با توجه به ابلاغ بخشنامه از سوی شرکت توانیر، آن دسته از مشترکین کشاورزی که مصارفی غیر پمپاژآب دارند، شامل باغداری ، دامداری،کارخانه های تولیدگل و گیاه، پمپاژ و تصفیه خانه های آب شهری و روستایی و ذرت خشک کنی ها و ... نیز می توانند با کاهش حداقل 10 درصد مصرف ساعات اوج بار خود نسبت به ساعات میان باری در بازه زمانی فوق، مشمول تخفیف صورت حساب برق مصرفی شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار