وکیل نامه
سیل پروژه های نیمه تمام در کشور/پروژه های پر هزینه و به درد نخور آقای روحانی! مردم توقع دارند؛ تیمت را محکم ببند/ درخواست برخی نمایندگان مجلس برای ابقای وزیر بهداشت/آباده به آزادراه شیراز-اصفهان وصل می شود
کد خبر: ۴۵۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 11 July 2017
سیل پروژه های نیمه تمام در کشور/پروژه های پر هزینه و به درد نخور
 
رئیس کمیسیون عمران مجلس از تشکیل بانک اطلاعاتی برای پروژه های نیمه تمام در کشور خبر داد.

 "محمدرضا رضایی کوچی" رئیس کمیسیون عمران مهمترین اولویت کمیسیون متبوع خود را در شرایط کنونی ایجاد بانکی برای پروژه های نیمه تمام عمرانی کشور عنوان کرد و گفت: حدود 600 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام اکنون در کشور وجود دارد.

رضایی کوچی تاکید کرد: کمیسیون عمران در حال جمع آوری گزارشی از تمام پروژه های نیمه تمام کشور است تا با ایجاد بانک اطلاعاتی بتواند تحلیل و ارزیابی درستی از شرایط داشته و اولویت بندی کند.

رئیس کمیسیون عمران در ادامه افزود: به طور مثال پروژه ای را سالهاست آغاز کرده ایم که اکنون دیگر نیاز کشور نیست، لذا باید اولویت بندی در زمینه اتمام پروژه های نیمه تمام شکل بگیرد.

وی قدم بعدی را حرکت به سوی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی عنوان و تاکید کرد: بخش خصوصی در کشور بسیار ضعیف بوده و ما به طور حتم تا حد توان پروژه ها را به این بخش واگذار می کنیم.

نماینده مردم جهرم تاکید کرد: گویا دستگاه ها به دلیل عدم شفافیت از واگذاری به بخش خصوصی ترس دارند. 
 
آقای روحانی! مردم توقع دارند؛ تیمت را محکم ببند
 
نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: مردم ایران نشان دادند می‌توانند الگوی مردم دیگر کشورها باشند. ۲۴ میلیون رأی، نه به روحانی بلکه به شعارها، پیمان و وعده‌های روحانی بود. رأی به روحانی نه به سیب‌زمینی دیروز، مردم فریبی و دادن کارانه و افزایش یارانه بود.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس ادامه داد: آقای روحانی؛ ‌۲۴ میلیون رای شما، رای به سیاست، روابط خارجی، برداشتن تحریم‌ها، برجام و رای به حوزه سلامت بود. در  شعارهای انتخاباتی شما، تعامل با دنیا و برداشتن بقیه تحریم‌ها و آزادی بود.

وی خاطرنشان کرد: آقای روحانی این را بدانید که به جز ملت و ۲۴ میلیون رای گفتمانی، به هیچ کس بدهکار نیستید.
 
پارسایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۴ میلیون رای به آقای روحانی رای به حوزه سلامت و اقتدار کشور بود. آقای رئیس جمهور! مردم از شما توقع دارند که عزت مملکت را حفظ کنید و ما را از تحریم‌ها خلاص کنید.

وی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: آقای روحانی! تیمت را محکم ببند. مردم به عهد خود وفا کردند و هم‌اکنون خواستار عمل هستند. مردم به دنبال تحقق وعده‌های خود هستند و هیچ عذری در قبال کم‌کاری پذیرفته نیست. 
 
 درخواست برخی نمایندگان مجلس برای ابقای وزیر بهداشت
 
محمدجواد جمالی، نماینده فسا گفت:جمعی از پزشکان مجلس شب گذشته جلسه‌ای با وزیر بهداشت شرکت کرده که در این جلسه وزیر درباره آخرین وضعیت اجرای طرح تحول سلامت توضیحاتی را مطرح کرد.

وی ادامه داد با توجه به اینکه رئیس‌جمهور از وزیر بهداشت برای حضور در کابینه دوازدهم درخواست کرده است، اکثر نمایندگان حاضر در این جلسه از آقای قاضی زاده خواستند که این پیشنهاد را بپذیرند.

چون ایشان علاوه بر توانمندی‌هایش طراح طرح تحول سلامت بوده و طبیعتا با ادامه کار این نگرانی دیگر وجود ندارد که این طرح ابتر بماند. طرحی که باعث رضایت‌مندی مردم شده است. وزیر نیز در پاسخ به درخواست نمایندگان گفت که در حال بررسی پیشنهاد رئیس‌جمهور است. 
 
آباده به آزادراه شیراز-اصفهان وصل می‌شود
 
زارع نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تحولات چشمگیر در حوزه راه و ترابری کشور گفت: احداث باند دوم راه آهن اصفهان - شیراز به زودی عملیاتی می شود.
 
وی افزود: هم اینک مطالعه راه ارتباطی این شهرستان (جاده آنتنی) به آزاد راه اصفهان – شیراز نیز در حال انجام است و پس از اجرای این طرح و بهره برداری از آن، تنها تردد خودروهای سواری از این آزاد راه میسر است. 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار