این آتش سوزی از ساعت هفت صبح روز سه شنبه (بیستم تیرماه) آغاز شد و در نهایت عصر چهارشنبه این آتش سوزی به صورت کامل مهار شد. تقریبا ۳۴۰ هکتار از جنگل ها دچار آتش سوزی شد.در ارتباط با این آتش سوزی یک نفر شناسایی و دستگیر شده است.
کد خبر: ۴۵۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۸ 13 July 2017
به گزارش تابناک فارس: آتش سوزی جنگل های ارتفاعات بخش کوهمره نودان کازرون پس از 34 ساعت، عصر چهارشنبه مهار و عامل این حریق بازداشت شد.
 
این آتش سوزی از ساعت هفت صبح روز سه شنبه (بیستم تیرماه) آغاز شد و در نهایت عصر چهارشنبه این آتش سوزی به صورت کامل مهار شد.
 
 فرماندار کازرون با اشاره به اینکه تقریبا ۳۴۰ هکتار از جنگل ها دچار آتش سوزی شده بود، بیان کرد: حریق بیشتر مربوط به علف های زیر درختی بود و به خاطر وضعیت طبیعت که بیشتر  تخته سنگ وجود داشت آتش از مسیر درختها عبور کرد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل کمی بارش ها و خشکسالی های اخیر عمده درختان بلوط منطقه دچار خشکیدگی شده بودند، اضافه کرد: همین درختان وضعیت آتش سوزی را تشدید کردند که با تلاش نیروهای مردمی، ارتش و پادگان صفر هفت و مجموعه محیط زیست و منابع طبیعی آتش سوزی مهار شد.
 
رئیس دادگاه بخش چنارشاهیجان کازرون بیان داشت: در ارتباط با این آتش سوزی یک نفر شناسایی و دستگیر شده است.
 
تورج دالکی افزود: این فرد متخلف که عامل این آتش سوزی است هم اینک در اختیار دادگاه بخش چنارشاهیجان کازرون است و در بازداشت بسر می برد.
 
وی، گفت: برخی از افراد سودجو برای تهیه زغال اقدام به آتش زدن منابع طبیعی می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار