فرماندار ویژه لارستان از کشف ۵۴۵ کیلوگرم مواد مخدر در سه ماه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 14 July 2017
تابناک فارس به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان:جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان گفت: پارسال با تلاش مأمورین فرماندهی انتظامی لارستان، بیش از ۷ تن مواد مخدر در منطقه لارستان کشف و ضبط شد.


وی افزود: این کشفیات شامل تریاک، هروئین، حشیش، شیشه، کراک، شیره بوده است و در این خصوص بیش از ۳۹۰ نفر دستگیر و تعداد ۱۳۱ خودرو سبک و سنگین توقیف و تحویل مقامات قضایی شد.


حسنی ادامه داد: در سه ماه نخست امسال هم مقدار ۵۴۵ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم که در این خصوص نیز تعداد ۹۶ نفر دستگیر و بیش از ۱۹ خودرو سبک و سنگین نیز توقیف گردیده است.


وی بیان کرد: آمار کشفیات مواد مخدر در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد کاهش یافته است.


حسنی تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳ مورد بلع انباری و تعداد ۱۲۰۰ عدد قرص متادون در چند مرحله از مسافرانی که قصد مسافرت به کشور امارات متحده عربی را داشتند، توسط پلیس فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌اللهی لارستان کشف و ضبط شده است.


وی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی بیشتر برای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و مواد روان‌گردان، اظهار داشت: باید همه افراد جامعه در بحث اعتیاد حساس و به دنبال ریشه‌کنی اعتیاد باشیم.


فرماندار ویژه لارستان بابیان اینکه مبارزه با اعتیاد نیازمند فرهنگ‌سازی در جامعه است، افزود: مصرف و آشنایی با مواد مخدر از سنین پایین آغاز می‌شود و هراندازه زمینه آشنایی اعضای جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان و نوجوانان با مضرات مصرف مواد مخدر فراهم شود، جامعه‌ای سالم‌تر خواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار