هفتمین کنفرانس بین المللی جراحان پلاستیک آسیا با ارائه آخرین دستاورد‌های متخصصان مطرح جراحی پلاستیک جهان در شیراز به پایان رسید.
کد خبر: ۴۵۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ 14 July 2017
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما:دبیر انجمن راینولوژی ایران گفت: در این کنفرانس که ۱۲ کرسی آموزشی، 2 کارگاه عملی تزریق ژل وبوتاکس، پخش ۳۶ فیلم عمل جراحی، برگزاری ۹۴ سخنرانی علمی در سه کنفرانس ارائه شد، ۵۰۰ پزشک متخصص از ۳۰ کشور حضور داشتند.
علیرضا مصباحی با بیان این که یکی از بزگترین رویداد‌های علمی دنیا در بخش جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت برای نخستین بار در غرب آسیا با حضور پزشکان داخلی و بین المللی در شیراز برگزار شد، افزود: این کنفرانس بین‌المللی از معتبرترین کنفرانس‌های جراحی پلاستیک جهان به شمار می‌رود و بیش از ۹۴ سخنران از ۳۰ کشور جهان حضور یافتند و روش‌های نوین پزشکی را ارائه دادند.
وی افزود: در این کنفرانس بین المللی، 2 روش غیرتهاجمی عمل‌های زیبایی صورت در ارتباط با درمان غبغب و پرکننده‌های حجم‌دهنده صورت، برای نخستین بار آموزش داده شد.
علی رضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور در حاشیه کنفرانس گفت: برگزاری این رویداد برجسته به ندرت در غرب آسیا اتفاق افتاده است و این همایش در کشور باید تعریف شود.
زالی افزود: ایران در زمینه جراحی صورت و جراحی ترمیمی گام‌های عمده‌ای برداشته است.
وی با بیان این که ترمیم ضایعات بدخیم صورت در سالیان اخیر کار مشکلی بوده است، افزود: توان علمی تیم متخصصان در کشور، موجب شده در جراحی‌های تومورهای کشور به جایگاه ممتازی دست پیدا کنیم.
در پایان این همایش از تمبر یاد بود هفتمین کنگره بین المللی راینولوژی رونمایی شد.
برای نخستین بار در کشور هفتمین کنفرانس بین‌المللی جراحان پلاستیک و ترمیمی صورت کشور‌های آسیایی هم زمان با چهارمین دوره آموزش بین‌المللی اعمال جراحی بینی در شیراز، از ۲۰ تا ۲۳ تیر در مجتمع فرهنگی دانشگاه شیراز برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار