فرماندار سپیدان به متولیان ودستگاههای اجرایی شهرستان تاکید نمود:با برنامه ریزی صحیح ،اوقات فراغت ایام تابستان را به یک فرصت برای فرزندان و خانواده ها تبدیل کرد.
کد خبر: ۴۵۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 15 July 2017

تابناک فارس به نقل از مارگون:جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت شهرستان سپیدان به ریاست مهندس شبیر زارع خفری وبا حضور جهانخواه معاون فرماندار،  پاک نژاد بخشدار مرکزی وسایر اعضا ستاد در سالن فرمانداری برگزار شد.

شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان در این جلسه اوقات فراغت میتواند شیرین باشد اما زمانی شیرین است که یک فرصت باشد نه یک تهدید برای فرزندان وخانوادها،وتنها ما متولیان ودستگاه های اجرایی هستیم که میتوانیم با ارائه برنامه وبرنامه ریزی تغییر ایجاد کنیم تهدیدها را به فرصت و فرصت ها را به تهدید تبدیل کنیم.

رئیس ستاد غنی سازی اوقات فراغت شهرستان با اشاره به توسعه ارتباطات تصریح کرد؛ امروز که در دهکده جهانی هستیم و اطلاعات به راحتی قابل وصول است اگر به فکر فرهنگ سازی فرزندانمان برای استفاده صحیح نباشیم این فرصت قطعا به تهدید تبدیل خواهدشد وآینده فرزندان وکشور به خطر خواهد افتاد.

زارع خفری فرماندار سپیدان در ادامه اجرای برنامه ها را در گرو باور آنها وتلاش دانست وافزود؛ ما متولیان اگر بر ضرورت واجرای برنامه های اوقات فراغت باور داشته باشیم از کم هم میتوانیم نتیجه بگیریم.

فرهاد جهانخواه معاون فرماندار سپیدان در خصوص اهمیت اوقت فراغت بیان نمود؛اوقات فراغت یکی از مسائل مهم نوجوانان وجوانان است که شناخت نیازمندی ها ورفع احتیاجات وبرنامه ریزی صحیح دراین حوزه موجب بروز استعداد ها،خلاقیت ها وایجادنوآوری در بین نوجوانان و جوانان میشود.

 وی تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان رامتولی اجرای برنامه های ستاد اوقات فراغت شهرستان دانست و تصریح کرد؛نهاد آموزش وپرورش بدلیل محدودیت امکانات ومنابع مالی قادر به پاسخگویی نمی باشد و میبایست  تمامی دستگاههای شهرستان ومتولیان امور فرهنگی و هنری برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ریزی کنند.

در پایان هریک از اعضا به بیان دیدگاهها، اقدامات و عملکرد مجموعه تحت مدیریتشان در بحث برگزاری دوره ها و کلاسهای گوناگون و متنوع اوقات فراغت پرداختند وتصمیات لازم در این خصوص اتخاذ گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار