راز قتل یک مرد و نوزاد پنج ماهه در شیراز با دستگیری مرد جوان فاش شد.
کد خبر: ۴۶۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 15 July 2017
تابناک فارس به نقل ازخبر جنوب:پشت پرده این جنایت هولناک، داماد جوان بود که به خاطر کینه ای که از برادر زنش به دل داشت نقشه قتل او را اجرا کرده بود و پس از آن کودک پنج ماهه خود را کشت و خودزنی کرد.
چند روز قبل به محمدی دره شوری بازپرس جنايي شعبه 10 شیراز خبر رسيد، جنايت هولناكي در يكي از محله هاي شیراز رخ داده و در جريان آن مردی جوان به قتل رسيدهاست. با حضور بازپرس جنايي و كارآگاهان اداره آگاهي در محل حادثه، تحقيقات آغاز و مشخص شد كه مرد جوان با اصابت چاقو جانش را از دست داده است.
محل جنايت در خانهاي بود و جسد قرباني در گوشه ای از منزل رها شده بود. كسي كه ماجرا را به پليس گزارش كرده بود، خانواده قربانی بودند. یکی از اعضای خانواده قربانی گفت: نیمه شب شوهر خواهرمان وارد منزل مان شد و به شدت
عصبانی بود. پس از دقایقی صدای فریادش آمد با حضور در آنجا جسد غرق در خون او را دیده و متوجه شديم که وی پس از قتل، از محل متواری شده است؛ با ديدن جسد غرق درخون، وحشتزده به كوچه دويديم و از همسايه ها كمك خواستيم.
با اظهارات خانواده قرباني، تحقيقات تخصصي براي كشف راز جنايت شروع شد. بررسي ها نشان ميداد كه مقتول با شوهر خواهرش اختلاف داشته است. اما تحقیقات تکمیلی پیرامون این موضوع سرنخ هایی را در اختیار ماموران قرار داد.با اين اطلاعات فرضيه اينكه شوهر خواهر اين مرد پشت پرده جنايت باشد مدنظر قرار گرفت. در ادامه سرنخ هايي بدست آمد كه نشان ميدادشوهر خواهر اين مرد در جنايت نقش دارد. با دستورات قضايي كه از سوي بازپرس صادر شد، جستوجو براي دستگيري مرد جوان آغاز شد و كارآگاهان توانستند با بررسيهاي شبانه روزي و تحقيقات تخصصي سرنخ هایی را به دست آورند.
در حالی که تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت ماموران با خبر شدند که یک خودرو در حالی که جسد غرق در خون يك مرد و نوزاد 5 ماهه ای در آن است، در گوشه ای رها شده. ماموران با اطلاع از این موضوع پس از اخذ مجوز قضایی به محل رفته و دریافتند که مرد جوان زنده است اما کودک 5 ماهه فوت کرده است.
با توجه به اینکه این مرد شاهرگ خود را زده بود اما همچنان زنده بود و به دستور بازپرس به بیمارستان منتقل و جسد کودک نیز به پزشکی قانونی اعزام شد.
یک کاغذ سرنخ جنایت
ماموران در بازرسی از خودرو به یک کاغذ رسیدند که بر روی آن نوشته شده بود من برادرهمسرم را کشته و برای اینکه دخترم نیز وقتی که بزرگ شد ناراحت نباشد او را خفه کرده و خودم را کشتم!
این یادداشت سرنخ هایی را به ماموران داد و فاش شد که مرد مجروح همان قاتل فراری است از این رو وی در بیمارستان تحت بازداشت قرار گرفت.
با افشای این موضوع مهر تایید به تمام فرضیه ها خورد. این مرد که در جنایتی هولناک برادرزنش و فرزند 5 ماهه خود را به قتل رسانده هم اکنون در بیمارستان بستری است و پس از ترخیص از بیمارستان تحت بازجویی قرار می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار