ماموران انتظامی استان فارس در 48 ساعت گذشته، 20 میلیارد و 775 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در سه شهرستان این استان کشف کردند.
کد خبر: ۴۶۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 16 July 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا : معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اعلام کرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محورهای اصلی، به چهار دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل بار شک و آنها را متوقف کردند.
سرهنگ رجبعلی رزمجویی افزود: در بازرسی از خودروهای یاد شده، 13هزار و 151 قلم کالا شامل کمک فنر انواع خودرو، تورهای فلزی ضد زنگ، انواع نوشیدنی و چهار دستگاه موتور جوش قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف شد.
وی، با اشاره به اینکه ارزش این کالاهای مکشوفه قاچاق 16 میلیارد و 705 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: چهار نفر در ارتباط با این کالاها دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند و هر چهار وسیله نقلیه حامل کالاها نیز توقیف شد.
در گزارش دیگری از این معاونت از قول فرمانده انتظامی شهرستان رستم آمده است: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محورهای اصلی شهرستان، یک دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.
سرهنگ محمد اسلامی افزود: در بازرسی از این وسیله نقلیه یک میلیون و 58 هزار و 400 عدد ژیلت به ارزش 2 میلیارد و 720 میلیون ریال کشف شد.
همچنین در گزارشی دیگر از معاونت فرماندهی انتظامی فارس به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان آباده بیان شده است: ماموران انتظامی این شهرستان در محور آباده به شیراز در بازرسی از 6 دستگاه خودرو سبک و سنگین مقادیری کالای قاچاق کشف کردند.
سرهنگ دوم اسماعیل زراعتیان افزود: این کالاهای قاچاق شامل، 466 قوطی مواد نیروزا، یک هزار و 318 دست لباس، 
58 کیلوگرم عسل، 145 بطری سس، 40 قوطی شیر کاکائو، 24 جفت کفش، یک دستگاه جاروبرقی، 2 دستگاه کولر گازی و یک دستگاه یخچال است.
وی، ارزش این کالاهای قاچاق را یک میلیارد و 350 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در ارتباط با این محموله های قاچاق 6نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری و شهرستان رستم به مرکزیت مصیری در 175کیلومتری غرب شیراز و شهرستان آباده در 274 کیلومتری شمال شیراز واقع شده اند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار