هفتم مرداد؛
مراسم بزرگداشت روزملی استان اردبیل روزشنبه هفتم مردادماه با حضور اردبيلي هاي مقيم پايتخت، انديشمندان و صاحبنظران در تالار ایوان شمس تهران برگزارمی‌شود.
کد خبر: ۴۶۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 16 July 2017

به گزارش تابناک اردبیل، این مراسم به همت سازمانهاي مردم نهاد منجمله "خانه اردبیل" هفتم مرداد و از ساعت 17 و سی دقیقه لغایت 20 با حضور مفاخر استان اردبیل در تهران و آحاد اردبیلی های مقیم تهران و با اجرای برنامه های متنوع از جمله موسیقی سنتی آذربایجان برپا می شود.

از فعالان حوزه کسب و کار و کارآفرینان مقیم پایتخت که در یک سال اخیر با ایده های خلاقانه برای توسعه و رونق استان اردبیل سرمایه گذاری مولد داشته اند تقدیر بعمل خواهد آمد.

همچنین شرکت کنندگان در این همایش، یاد وخاطره بزرگانی چون مرحومین آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی، سلطان الذاکرین سلیم موذن زاده اردبیلی، دکتر جابر عناصری تعزیه‌شناس و حجت‏ الاسلام و المسلمین ابوذر بیدار از روحانیون انقلابی و مبارز که در یک سال اخیر بدرود حیات گفته اند، گرامی خواهند داشت.

یکی از اعضای کابینه دولت و نیز از شخصیت های برجسته دانشگاهی کشور برای سخنرانی در این مراسم دعوت بعمل آمده است.

سالروز استقرارصفويان به عنوان اولين دولت ملي بعد از اسلام درايران و تاجگذاری شاه اسماعیل صفوی و رسمیت مذهب تشیع در ایران به عنوان روز ملی اردبیل برگزیده شده است و هرساله آئین بزرگداشت این روز همزمان دراردبیل و تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار