مسائل و مشکلات ورزش بخش های بیرم و صحرای باغ بررسی شد.
کد خبر: ۴۶۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 18 July 2017
تابناک فارس به نقل میلاد لارستان: طی دیدار و جلسه ای با حضور نماینده ورزش و جوانان، شورای اسلامی و شهردار بیرم با رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان به مسائل و مشکلات ورزش بیرم رسیدگی شد.
در این جلسه طیبی ضمن تقدیر و تشکر از مسوولین بخش بیرم به خاطر حمایت و تلاش در جهت رشد ورزش این بخش و همچنین پیگیری جهت رفع نیازهای آن به مسائل و تقاضاهای مسوولین، در جهت رفع نیازهای ورزش این بخش ازجمله؛ خرید دستگاه سرمایشی، تخصیص اعتبار عمرانی در ماده متوازن شهرستان،. پیگیری ماده ۸۸ اماکن بخش بیرم و تجهیزات ورزشی قول مساعد داد.
همچنین طی دیدار و جسله جداگانه ای با حضور بخشدار ،امام جمعه و مسوولین بخش صحرای باغ با رئیس ورزش و جوانان لارستان، به مهمترین مسائل و مشکلات ورزش بخش صحرای باغ و روستاههای تحت پوشش آن رسیدگی شد.
طیبی در این دیدار از مهمانان حاضر در جلسه بخاطر توجه و اهمیت دادن به ورزش بخش صحرای باغ تقدیر و تشکر کرد و همچنین از خیرین این بخش در ساخت و توسعه اماکن ورزشی تقدیر نمود و به آنان در توسعه ورزش آن بخش قول همکاری داد.
از مهمترین اقدامات اداره ورزش و جوانان لارستان در سال ۹۶  برای بخش صحرای باغ جذب اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی برای روشنای استادیوم آن بخش، تخصیص اعتبار از ماده متوازن برای استادیوم روستای دشتی و تجهیز وسایل سرمایشی و ورزشی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار