شهروندان شیرازی از 31 تیر به مدت یک هفته با خدمات تپ سی رایگان سفر می کنند .
کد خبر: ۴۶۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 20 July 2017
تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیر عامل تپ سی کشور در شیراز با بیان اینکه اپلیکیشن تپ سی این امکان را به کاربران موبایل می دهد که برای سفرهای درون شهری از هر مکانی با استفاده از گوشی موبایل خود درخواست تاکسی بدهند ، گفت : با این درخواست شهروندان در عرض کمتر از چند دقیقه تاکسی را در محل مورد نظر مشاهده کنند. 
میلاد منشی پور افزود : این اپلیکیشن ایرانی با هدف ارزان سازی حمل و نقل و سریع سازی درخواست مسافران با توجه به ترافیک های شهری طراحی شده است . 
وی گفت : رانندگان که برای این طرح انتخاب میشوند بعد از بررسی ها کامل از طریق پلیس امنیت و عدم سوء پیشینه میتوانند با شرایط که ایجاد شده به شهروندان خدمات ارائه کنند . 
مدیر عامل تپ سی با بیان اینکه هزینه های سفر های درون شهری با تپ سی نسبت به آژانس ها و تاکسی سطح شهر 30 درصد ارزان تر محاسبه میشود افزود : این طرح فرصتی را برای رقابت بهتر و با کیفیت برای ارائه خدمات به شهروندان ایجاد می کند . 
هزینه تاکسی درخواستی با استفاده از این اپلیکیشن به صورت نقدی دریافت می شود و یا از طریق اعتبار موبایل مشترک کم خواهد شد. 
وی گفت:مسافران و متقاضیان سفر درون شهری شیراز می توانند این نرم افزار را از موتور سرچ بازار، گوگل پلی و اپ استور دانلود و در گوشی خود نصب کنند . 
میلاد منشی پور ادامه داد: همزمان با راه اندازی این طرح در شیراز شهروندان شیرازی از 31 تیرماه تا 6 مرداد ماه می توانند به مدت یک هفته تمامی سفرهای درون شهری خود را با تپ سی به صورت رایگان انحام دهند . 
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.tap30.ir مراجعه کنند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار