رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سپیدان تاکید کرد: در برهه کنونی و با وجود گسترش فضاهای مجازی، باید سفیران و مبشران ندای اسلام در دنیا باشیم و اسلام ناب محمدی را معرفی کنیم.
کد خبر: ۴۶۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 20 July 2017
تابناک فارس به نقل از آنا:مهدی شیخ موحد  با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: در دنیای کنونی با وجود ظلم و ستم‌های فراوانی که در جوامع غربی و پیشرفته دنیا به نام دین می‌شود و تحریف‌ها و بدعت‌هایی که در دین‌های نوظهور صورت می‌گیرد و مایه بدبختی و سلب آسایش می‌شود تنها راه سعادت مردم دنیا روی آوردن به دین مبین اسلام و عمل به دستورات دین و آرامش در سایه سار آن است.
یکی از نگرانی‌های دشمنان در دنیا اتحاد جهان اسلام است که با برنامه‌ریزی‌های خود برای تضعیف و تخریب اسلام در جهان قدم برمی‌دارد و برای پیشبرد اهداف خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند چنانچه امروز شیعه‌کشی برای آنان مایه افتخار است  
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان گفت: با توجه به نگاه‌های مردم جهان بویژه کشور‌های غربی به جهان اسلام در عصر تکنولوژی؛ صاحبان اندیشه در کشورهای متمدن به این فکر افتاده تا به نام اسلام، علیه اسلام دشمن تراشی و اسلام هراسی کرده و به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.
شیخ موحد ادامه داد: کار اسکتبار، دشمنی است و هیچ‌گاه نمی‌شود به آن‌ها اعتماد کرد، مانند این است که به یک گرگ نباید اطمینان کرد؛ خو و خصلت درنده خویی همیشه در وجود آن‌ها وجود دارد و خواهد بود، آن‌ها به نام اسلام در دنیا دست به اسلام هراسی و مسلمان کشی زده‌اند و در بین مردم طوری جلوه می‌دهند که همه مشکلات دنیا زیر سر مسلمانان است و در هر جایی به مشکلی بر می‌خورند آن را به مسلمانان ربط می‌دهند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سپیدان گفت: یکی از نگرانی‌های دشمنان در دنیا اتحاد جهان اسلام است که با برنامه‌ریزی‌های خود برای تضعیف و تخریب اسلام در جهان قدم برمی‌دارد و برای پیشبرد اهداف خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند چنانچه امروز شیعه‌کشی برای آنان مایه افتخار است.
وی عنوان کرد: دشمن به دنبال دشمنی و اجرای نقشه‌های شوم خود است و برایش شیعه و سنی و عجم و عرب فرقی ندارد، آن‌ها به دنبال رسیدن مقاصد خود هستند و ریختن خون کودک و پیر و کوچک و بزرگ برایشان تفاوت ندارد. در این راه برای رسیدن به نقشه‌های پلید خود حاضرند بد‌ترین صحنه‌های تاریخ را خلق کنند و با تمام توان و قوا از لحاظ فکری و مادی و معنوی دریغ نمی‌کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان بیان کرد: در دنیای امروزی که دین گریزی و پوچ گرایی در غرب بیداد می‌کند و به عنوان بزرگ‌ترین مشکل سیاستمدران محسوب می‌شود، مردم به دنبال بر‌ترین می‌گردند و حاضرند برای نجات خود دست به هر کاری بزنند و از این همه تاریکی و تنهایی و دروغ و نیرنگ خسته شده و به جستجوی نور می‌روند و تنها راه سعادت و خوشبختی و نجات خود از این باتلاق را روی آوردن به دین مبین اسلام می‌دانند.
این مسئول خاطرنشان کرد: این موضوع برای سرمداران کشورهای متمول و متمدن آسیب و درد است و به هر قیمتی می‌خواهند جلو مردم آگاه را بگیرند و برای رسیدن به این اهداف، اسلام هراسی را در برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت خود قرار داده‌اند. باید در این راه از نقشه‌های شوم دشمنان علیه خودشان استفاده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار