رییس اتش نشانی شهر نوراباد ممسنی در خصوص کمک های انجام شده از سوی شهرداری نوراباد به این نهاد بیان داشت: با توجه به بودجه کم این نهاد و در حد فعالیت های مقدماتی خریدهایی انجام میشود.
کد خبر: ۴۶۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 20 July 2017
تابناک فارس به نقل از خبر نور آباد:رییس اتش نشانی شهر نوراباد ممسنی در خصوص کمک های انجام شده از سوی شهرداری نوراباد به این نهاد بیان داشت: با توجه به بودجه کم این نهاد و در حد فعالیت های مقدماتی خریدهایی انجام میشود.
وی بیان داشت: نامه ای از سوی شهرداری نوراباد به استانداری فارس ارسال شده است که در صورت امکان اعتباری برای اتش نشانی شهر نوراباد در نظر گرفته شود و تا کنون پاسخی دریافت نکرده ایم.
طهماسبی در خصوص کمبودهای این نهاد اظهار داشت: وسایل و تجهیزات مدرن در این خصوص زیاد است و اگر بودجه یک سال شهرداری هم در نظر گرفته شود باز پاسخگو نیست.
طهماسبی عنوان کرد: در 29 سال خدمتم بعضا نیروها سه شیفت خدمت رسانی کرده اند و بعضی وقتها از امکانات هلال احمر نیز استفاده میکنیم.
وی در خصوص کمک شهردار فعلی بیان داشت: وی هم مثل شهردار های قبلی نیازهای اولیه را تامین میکند ولی برای تامین تجهیزات هیدرولیکی نیاز به تامین اعتبار زیادی هست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار