مسئول کانون بسیج رسانه شیراز گفت: در حال برنامه ریزی برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت روز خبرنگار در قالب هفته خبرنگار در استان فارس هستیم که در این زمینه برنامه هایی پیش بینی شده است.
کد خبر: ۴۶۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 20 July 2017
تابناک فارس به نقل از رسانه فارس:رضا جاویدی در جلسه کارگروه اجرایی گرامیداشت روزخبرنگار بیان کرد: تلاش می کنیم با برنامه ریزی و اجرای برنامه های جامع و کاملی، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان را در یک هفته تکریم کنیم.
او ادامه داد: جدول اجرایی و جزئیات برنامه‌های نهایی هفته خبرنگار پس از برگزاری جلسات مشورتی، به زودی با همراهی و هم‌افزایی با سایر نهادهای متولی اعلام و در هفته‌ای که بعنوان هفته خبرنگار نامگذاری شده است اجرایی می‌شود.
جاویدی با اشاره به اولویت برنامه های این کانون در سالجاری افزود: پیگیری بیانات و منویات مقام معظم رهبری در تمام حوزه‌ها، مهمترین اولویت کانون بسیج رسانه شیراز با محوریت اصحاب رسانه این کلانشهر است.
وی اظهارداشت: مطالبه گری و پیگیری مشکلات مردم برای رفع آنها ازسوی رسانه ها تاثیر زیادی در رشد و توسعه و رفع کمبودها خواهد داشت.
او اضافه کرد: همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی،برگزاری اردوهای جهادی اصحاب رسانه، برگزاری نشست های تخصصی وآموزشی در حوزه رسانه از جمله رئوس برنامه های پیش بینی درهفته خبرنگار سال 96 است.
جاویدی با بیان اینکه استان فارس به ویژه شهر شیراز از ظرفیت‌های بسیار ارزنده‌ای در حوزه رسانه برخوردار است، عنوان داشت: حضور موثر و مستمر اصحاب رسانه‌ها در برنامه‌هایی که با محوریت آنها اجرایی می‌شود به موفقیت در جبهه جنگ نرم و خنثی کردن اهداف شوم دشمنان ایران اسلامی منجر خواهد شد.
مسئول کانون بسیج رسانه شیراز با بیان اینکه اصحاب رسانه شیراز دشمن‌شناسی و انقلابی بودن را محور فعالیت‌های رسانه‌ای خود قرار دهند گفت: امروزه عصر، عصر علوم ارتباطات و دهکده جهانی است و باید هنگام با دنیا و ارتباطات گام برداریم تا در این عرصه عقب نمانیم و البته در این بین باید توجه داشته باشیم که فریب اطلاعات غیر واقعی رسانه‌های غربی را نخوریم و با شناخت آگاهانه وبصیرت افزایی در تولید اخبار واطلاع رسانی گام برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار