مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص تسهیلات رونق تولید برای واحد‌های تولیدی و صنعتی متقاضی نوسازی و بازسازی خبر داد.
کد خبر: ۴۶۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 22 July 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: شاهپور قنبری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: طرح رونق تولید که باهدف حمایت از تولید و اشتغال و در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی دولت تدبیر و امید در سال گذشته آغاز شد، امسال نیز ادامه دارد.


وی افزود: صاحبان صنایع می‌توانند برای نوسازی و بازسازی یا تکمیل واحد‌های تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد بر اساس رویه سال گذشته از طریق سایت بهین‌یاب تقاضای خود مبنی بر دریافت تسهیلات را ثبت کنند.


قنبری ادامه داد: بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی ۳۰ هزار میلیارد تومان برای این کار در نظر گرفته‌شده است، که ۱۰ هزار میلیارد تومان برای ۱۰ هزار واحد کوچک و متوسط، ۱۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل ۶ هزار طرح نیمه‌تمام و ۱۰ هزار میلیارد تومان برای نوسازی، بازسازی و بروز رسانی ۵ هزار واحد صنعتی در کل کشور اختصاص می‌یابد.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بابیان اینکه بخشی از مشکلات واحد‌های صنعتی مربوط به خطوط تولیدی فرسوده و یا استفاده از فناوری‌های قدیمی است، تصریح کرد: با اختصاص تسهیلات به واحد‌های صنعتی متقاضی نوسازی، بستر مناسبی برای ارتقای توان تولید، افزایش کمی و کیفی محصولات و بهره‌وری بالا در صنایع ایجاد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار