برق و آب بوستان جنگلی 'کوهستان' در شهرک گلستان شیراز که در یک ماه اخیر به بهره برداری رسیده است، ناگهان قطع شد و شهروندانی که برای پیاده روی و تفریح به این بوستان آمده بودند را غافلگیر کرد.
کد خبر: ۴۶۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 22 July 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:از اقدام مسئولان این پارک در قطع آب و برق این پارک بدون اعلام قبلی انتقاد کردند. 
یکی از شهروندان شیرازی در این باره گفت: برق این پارک در حالی قطع شد که برق منطقه همجوار که این پارک کوهستانی بر آن مشرف است، قطع نبود و نشان می داد که مشکل از قطعی برق منطقه نبوده است. 
شهروندی دیگر نیز بیان کرد: در حالی که مردم در شب جمعه و روزهای تعطیل برای گذران اوقات فراعت خود، زمان بهتری دارند، قطع برق پارک جنگلی کوهستان، شهروندان حاضردر این پارک را غافلگیر کرد. 
وی با اشاره به این که قطع برق در این پارک کوهستانی با توجه به واقع شدن آن در ارتفاعات، خطر سقوط شهروندان از ارتفاع را در پی دارد، گفت: برخی افراد که برای پیاده روی حدود نیم ساعت تا میانه های این پارک پیش رفته بودند، در مسیر برگشت دچار مشکل شدند. 
این شهروند ساکن در منطقه شرق شیراز که برای تفریح به این پارک واقع در غرب شیراز آمده بود، گفت: در طول مسیر برگشت، مشاهده حیوانات وحشی که پس از تاریک شدن در محل تردد مردم حضور یافته بودند، موجبات نگرانی مردم را فراهم کرد. 
تلاش خبرنگار ایرنا برای مصاحبه با مقام شهری در این زمینه تا لحظه انتشار خبر منجر به نتیجه نشد. 
بوستان جنگلی 70 هکتاری کوهستان در شهرک گلستان و در منطقه 10 شهرداری شیراز واقع است. 
به گفته شهردار شیراز، این بوستان با هزینه اجرایی چهار میلیارد و 800میلیون تومان ایجاد شده است. 
بنا به اعلام علیرضا پاک فطرت، در این بوستان تنها 2 هزار مترمربع بنا ساخته شده و تلاش شده که کمترین مداخله در طبیعت صورت گیرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار