مردی که در یکی از پارک های شیراز ، با ربودن پسری او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود محاکمه شد.
کد خبر: ۴۶۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 22 July 2017
تابناک فارس به نقل از خبر جنوب:تحقيقات پليس در اينباره از چندی پیش در یکی از دادسراهای شیراز آغاز شد. چندي پيش مردي به دادسرا رفت و گفت عصر روز گذشته مردی پسر نوجوانش را ربوده و او را مورد آزار و اذيت قرار داده است.
پسر 12 ساله نيز در توضيح اين ماجرا گفت: نزديك خانه مان توي كوچه ايستاده بودم كه مرد جوانی جلو آمد، از من آدرسی خواست و گفت اگر او را به محل برسانم به من پول میدهد من هم قبول کردم او به سمت پارک رفت و ناگهان دهانم را گرفت.
پسر 12 ساله ادامه داد: خيلي ترسيده بودم و نميدانستم مرد جوان چه نيتي دارد. او مرا به محل خلوتی در پارک برد. انتهاي پارک در يك جاده خاكي بوديم؛ جايي كه صداي هيچ ماشيني نمي آمد. ديگر فهميده بودم كه قرار است چه بلايي سرم بيايد. قصد داشت مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد و این کار را کرد.
به دنبال اظهارات شاكي به دستور بازپرس تحقيقات مأموران پليس آگاهي براي يافتن مرد شيطان صفت آغاز شد.
كارآگاهان با استفاده از اين مشخصات تلاشهاي خود را براي شناسايي مرد شيطان صفت آغاز و همزمان تلاش كردند با كمك پسر نوجوان به چهره فرضي متهم دست يابند.
با گذشت چند هفته از اين حادثه و مطابقت تصوير چهره نگاري شده متهم با متهمان سابقه دار پليس آگاهي نخستين سرنخ را در اختيار كارآگاهان گذاشت. افسران ويژه در بررسيهاي خود جوانی را شناسايي كردند.
با سرنخ هایی که به دست آمده بود مرد شیطان صفت بازداشت شد و تحت بازجويي قرار گرفت. هرچند متهم حاضر نبود به ربودن و آزار و اذيت پسرنوجوان اعتراف كند ولي مشخصاتش با مشخصاتي كه شاكي اعلام كرده بود همخواني داشت. در چنين شرايطي متهم به دادسرا منتقل شد و از سوي بازپرس پرونده تحت بازجويي قرار گرفت. بدین ترتیب این پرونده به اتهام آدم ربایی به دادگاه ارسال و جلسه رسیدگی به این پرونده در دادگاه تشکیل شد. در ابتدای جلسه نماینده دادستان به قرائت متن کیفرخواست پرداخت و خواستار مجازات متهم شد و سپس اظهارات شاكي نيز اخذ گرديد. در نهایت متهم به دفاع از خود پرداخته و با اعتراف به ربودن پسر به قصد آزار و اذیت ، در نهایت ختم جلسه رسیدگی اعلام و به زودی حکم این جوان صادر می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار