رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: انتخابات نظام پزشکی نشان داد که اعضای جامعه پزشکی احساسی و شعاری نمی اندیشند و در کنار دفاع از صنف و منافع مشروع آن به حقوق مردم توجه دارند.
کد خبر: ۴۶۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 22 July 2017
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:دکتر محمدهادی ایمانیه با صدور پیامی ضمن تبریک به برگزیدگان جدید نظام پزشکی شیراز، لزوم تعامل و هم‌اندیشی دانشگاه و برگزیدگان را مورد تاکید قرار داد.

در این پیام آمده است؛

"ضمن تبریک صمیمانه به منتخبان هفتمین دوره از انتخابات نظام پزشکی، از اینکه طرز تفکر غالب، حمایت از حقوق مردم و حقوق جامعه علوم پزشکی از طریق اعتدال و میانه روی و عقلانیت و تعامل با دانشگاه است، خداوند متعال را سپاسگزارم .

این انتخاب، نشان دهنده این است که جامعه علوم پزشکی، احساسی و شعاری نمی اندیشد و در کنار دفاع از صنف و منافع مشروع آن، به مردم و حقوق مردم نیز توجه ویژه دارد .

امید است با تعامل و هم اندیشی بین دانشگاه به عنوان مربی و فرزندان پرورش یافته در این محیط، جامعه ای سالم و بانشاط و سرشار از اخلاق و معنویت و آسایش داشته باشیم .

از خداوند متعال، توفیق همکاران برگزیده را در احقاق حقوق مردم و جامعه علوم پزشکی و ارتقای سطح اخلاق و معنویت و برطرف نمودن مشکلات عدیده ای که جامعه علوم پزشکی با آن روبرو است را خواستارم . "

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار