فرماندار سنقرو کلیایی گفت: در راستای پیشگیری و مبارزه با مصرف مواد مخدر، اجرای طرح محله محور در نقاط آسیب پذیر دردستور کار ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۶۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳ 23 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنقر و کلیایی ،یاور محمدی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدرسنقرو کلیایی افزود: دستگاههای ذیربط با حضور در محلاتی که بیشترین آسیب پذیری را ازمواد مخدر دارند بایستی کمبود ها و نقاط ضعف موجود را برای بررسی راهکارهای مقابله با این آسیب ها شناسایی و معرفی نمایند.

وی بیان داشت جمهوری اسلامی ایران در راستای مبارزه با مواد مخدر، تلاشهای گسترده ای از قبیل تقدیم شهدا، دیوار کشی و... اجرا نموده اما با وجود ریسک بالا به دلیل سودهای کلان باز هم مواد مخدر وارد کشور می شود.

فرماندار سنقرو کلیایی با بیان اینکه علاوه بر ورود مواد مخدر به کشور، در داخل هم تولید مواد مخدر صنعتی رواج دارد گفت: ایجاد نا امنی و برخورد با قاچاقچیان و ایجاد شرایطی که فعالیت آنها را محدود ترنماید، بایستی روز به روز بیشترشود و یاس و نا امیدی در این راه معنا نخواهد داشت.

محمد ی با قدردانی از تلاش و کوشش شبانه روزی نیروی انتظامی و سپاه از کشف مقدار 14 کیلو و 222 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی از ابتدای سالجاری تا کنون خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی افزود: در این راستا تعداد 143 نفر دستگیر، 105 پرونده تشکیل و 4 دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف شده است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار