عالیشاه فعلاً در تراکتورسازی تمرین می‌کند اما این برای بازیکن آفت است که فقط تمرین کند ولی نتواند بازی کند. آمدن او به فجر به نفع خودش است تا آمادگی لازم برای بازگشت به تیم خود بعد از اتمام دوران خدمت را به دست بیاورد.
کد خبر: ۴۶۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲ 23 July 2017
 مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی تأکید کرد که به نفع عالیشاه است که به این تیم بیاید و آماده بازگشت به تیم سابق خود شود.

تابناک فارس به نقل از ورزش 11، در خصوص آخرین وضعیت امید عالیشاه برای پیوستن به این تیم اظهار داشت: به نفع خود این بازیکن است که به فجرسپاسی بیاید و خودش را آماده کند. او جوان شایسته‌ای است و اگر می‌خواهد موفق شد، باید با خودش کمی خلوت کند و تصمیم درستی بگیرد.

وی ادامه داد: فجرسپاسی باشگاه بزرگی است و اگر دوست داشته باشد استقبال می‌کنیم که به تیم ما بیاید. عالیشاه فعلاً در تراکتورسازی تمرین می‌کند اما این برای بازیکن آفت است که فقط تمرین کند ولی نتواند بازی کند. آمدن او به فجر به نفع خودش است تا آمادگی لازم برای بازگشت به تیم خود بعد از اتمام دوران خدمت را به دست بیاورد.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی درباره وضعیت این تیم تصریح کرد: فجر اکنون در اردو است و چند بازی تدارکاتی خوب هم با تیم‌هایی مانند استقلال خوزستان و دیگر تیم‌ها انجام داده است. تیم الان در رفسنجان است و فردا (دوشنبه) هم با تیم مس رفسنجان بازی تدارکاتی انجام خواهد داد و بعد از آن به شیراز باز خواهد گشت تا تمرینات را ادامه دهد.

فلاح با اعلام اینکه تیم فجر آخرین بازی تدارکاتی خود را مقابل گل‌گهر سیرجان انجام خواهد داد، عنوان کرد: تیم و جوانان خوبی داریم. در تیم ما همه تلاش می‌کنند تا نتایج خوبی بدست بیاوریم. در باشگاه همه صبح تا شب تلاش می‌کنند و امیدواریم در پایان موفق شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار