پست بندی دانشجو معلمان ورودی ۹۲ دانشگاه فرهنگیان که بومی پذیرش استان فارس هستند از شنبه ۷ مرداد ۹۶ آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۶۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 24 July 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران :محسن مسعودی رئیس گروه طرح وبرنامه آموزش و پرورش فارس گفت: پست بندی دانشجو معلمان ورودی ۹۲ دانشگاه فرهنگیان بومی پذیرش استان فارس از شنبه ۷ مرداد ۹۶ تا ۱۵ مرداد ۹۶ به صورت حضوری در دبیرستان عشایری واقع در خیابان معدل شرقی، جنب اداره کل آموزش و پرورش فارس انجام می‌شود.


وی افزود: در این مرحله از پست بندی محل پست یک هزار و ۱۷۴ تن از دانشجویان در رشته‌های مختلف تحصیلی تعیین می‌ شود.


مسعودی با تاکید بر اینکه همه دانشجویان ورودی ۹۲ اعم از اینکه در مهرماه فارغ التحصیل می‌شوند یا نمی‌شوند باید در این پست بندی شرکت کنند، گفت::حضور دانشجویان در زمان و موعد مقرر جهت پست بندی الزامی است و در صورت غیبت دانشجو به هر دلیل، کمیته پست بندی مجاز به انتخاب محل خدمت به صورت غیابی است.


وی ادامه داد: افرادی که دارای مدارک امتیاز آور و قابل ارائه هستند، می‌توانند مدارک خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۴ مرداد ۹۶ به واحد امور اداری و استخدامی اداره کل آموزش و پرورش فارس ارائه دهند، در غیر این صورت و پس از پایان مهلت مقرر و قانونی مدارکی از افراد پذیرفته نمی‌شود.


مسعودی تصریح کرد: افرادی که فرم امتیاز را تکمیل نکرده اند تا روز دوشنبه ۲ مرداد ۹۶ مراجعه نکنند، امتیاز آن‌ها صفر منظور می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
با عرض سلام و خسته نباشید.
این پستبندی کاملا ناعادلانه بوده و تمامی پسران دانشجومعلم که نخبه و دارای مقام های استانی و کشوری بوده اند و همچنین افراد متأهل و مخترع و ... که دارای بالاترین امتیازند را به بدترین مناطق استان فرستاده اند. در صورتیکه ادارات بومی شهرستان آن ها، به نیروی پسر نیاز داشته اند!
ما دانشجومعلمان استان فارس خواستار آنیم که صدای ما را به گوش مسئولین برسانید و این موضوع را پیگیری نمایید. با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار