نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: در انتخاب مدیران ارشد استان در دولت جدید، بومی بودن آنان باید در اولویت باشد.
کد خبر: ۴۶۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 24 July 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری  با توجه به نزدیک بودن تغییر و تحولات دولت جدید، اظهار داشت: در انتخاب مدیران ارشد استان فارس، باید اولویت با نیروهای بومی باشد.

وی بابیان اینکه مخالفتی با نیروهای غیربومی در تصدی پست‌ها ندارد، اضافه کرد: اینکه تأکید بر روی نیروهای بومی است ازاین‌جهت است که این نیروها با وضعیت استان بیشتر آشنا بوده و ظرفیت‌ها و مشکلات را بهتر درک می‌کنند.

این استاد دانشگاه در ادامه با اشاره به وعده‌های دولت یازدهم در خصوص به‌کارگیری افراد شایسته به‌دور از نگاه جناحی نیز اظهار داشت: دولت بااینکه شعار اعتدال و شایسته‌سالاری داد، اما در عمل افرادی را برای مدیریت مجموعه‌ها می‌گمارد که عملکرد سیاسی و حزبی آنان مشهود است.

کلانتری بابیان اینکه انتخاب افراد شایسته برای مدیریت، حرکت در جهت اهداف انقلاب و امام راحل است، ادامه داد: برخی مسؤولان آن‌چنان‌که در بزنگاه‌ها و لحظات تصمیم‌گیری مشاهده شده است نشان داده‌اند که دغدغه آرمان‌های امام و خانواده شهدا را ندارند، چراکه گاها افرادی را در برخی پست‌ها نشانده‌اند که شایسته‌تر از آنان نیز وجود داشته است، اما به دلیل نگاه جناحی و سیاسی نادیده گرفته شده‌اند.

وی افزود: انتخاب مدیران اشد استان فارس باید به‌دور از مطالبه‌گری‌ها و زیاده‌خواهی‌های جناحی باشد و فراجناحی به آن نظر کرد.

این نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: آموزه‌های دینی و اخلاقی اسلام به ما می‌گوید که افرادی باید در مناصب قرار بگیرند که شایستگی و توانمندی بیشتری نسبت به بقیه دارند و این رویکرد با نگاه جناحی و سیاسی قابل‌دستیابی نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار