آیت‌الله صدیقی در مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت:عده ای کارتن خواب هستند و مسئولین شعار می دهند. فعلا از بانک های بدون ربا خبری نیست و باید گفت که اقتصاد اسلامی نیست.
کد خبر: ۴۶۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹ 24 July 2017
به گزارش تابناک فارس:امام جمعه موقت تهران گفت: مسئولان نباید در قصر به جای شاهان بنشینند و خبر از مشکلات مردم نداشته باشند.

آیت‌الله  صدیقی در مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: گروهی در انتخابات گفتند که اگر متدینین آمدند چادر می زنند ولی شما همان الله اکبر بگویید کافی است بنابر این باید جوانان در مقابله با نفوذ دشمنان ورود کنند.

آیت الله صدیقی تاکید کرد: اینکه عده ای تابعیت دوگانه، ثروت درونی و خارجی داشته باشند مانند حرکت امام صادق(ع) نیست، مسئولین نباید در قصر به جای شاهان بنشینند و خبر از مشکلات مردم نداشته باشند.

امام جمعه موقت تهران گفت: عده ای کارتن خواب هستند و مسئولین شعار می دهند. فعلا از بانک های بدون ربا خبری نیست و باید گفت که اقتصاد اسلامی نیست.

وی تاکید کرد: قرار نیست فرماندار زن برای مناطق زندگی اهل سنت بگذارید اما به اهل سنت رسیدگی نکنند و به سمت کارهای خلاف بروند، مسئولین این کارها را نکنند.

امام جمعه موقت تهران افزود: امام صادق(ع) بر حلال خوری و پاک دامنی شیعیان تاکید دارند و باید گفت از بی‌توجهی و بی بصیرتی است که حادثه کربلا پیش می آید.

آیت الله صدیقی یادآور شد: این توقع وجود دارد که کاسب شیعه دروغ نگوید و امین باشد. اگر می خواهید ببینید مسئولین ما شیعه هستند ببینید چگونه امانت هایی مانند خون شهدا، امامت و... را پاس می دارند رئیس جمهور، وزیر، روحانی در جامعه یک دروغ بگوید کذاب است و فرقی بین آنها وجود ندارد، شیعه اگر یک دروغ بگوید کذاب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار