سرپرست پلیس آگاهی استان فارس اعلام کرد: باند سرقت خودرو در فارس منهدم شد و 6 نفر از اعضای آن دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۶۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸ 24 July 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از قول سرهنگ محسن سروقد افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، شناسایی اعضای این باند در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی فارس پس از تحقیق مطلع شدند که سارقان، ارکان خودروهای مسروقه را تغییر می دهند و با استفاده از اسناد و مدارک خودروهای تصادفی، آنها را از طریق سایت‌های اینترنتی و خارج از بنگاه معاملاتی به فروش می‌رسانند.
سروقد، با بیان اینکه سارقان حتی مبادرت به تعویض پلاک خودروهای مسروقه می کردند، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی فارس، 6 نفر از اعضای این باند را که از شگردهای خاص برای سرقت خودرو استفاده می‌کردند، دستگیر کردند و 27 دستگاه خودرو مسروقه از نوع پژو 405، پارس، سمند و رانتیا از آنها کشف شد.
سرپرست پلیس آگاهی فارس ادامه داد: همه خودروهای مسروقه به مالباختگان مسترد شد و متهمان با صدور قرار از سوی بازپرس پرونده روانه زندان شدند.
این مقام انتظامی افزود: شهروندان باید از خرید و فروش خودرو به‌صورت وکالتی و یا در قالب مبایعه ‌نامه‌ پرهیز و تنها در مراکز شماره‌گذاری اقدام به معامله خودرو کنند تا وسیله نقلیه ای را که خریداری می کنند بدون مواجه شدن با مشکل، سالم همراه با پلاک، کارت و سند مالکیت به نام مالک جدید صادر و تحویل ‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار