سیروس پاک فطرت گفت
شهردار فعلی شیراز و شورای چهارم نیز انصافا توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و مذهبی شهر داشته و دارند و جدا از وظایف فرهنگی شهرداری، حامی مراکز فرهنگی و مذهبی و مساجد بوده‌اند.
کد خبر: ۴۶۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ 26 July 2017
همزمان با دهه کرامت طی آیینی احداث مجتمع فرهنگی و مذهبی چهارده معصوم(ع) متعلق به میمندی‌های مقیم شیراز، آغاز شد.

به گزارش ایسنا، مجتمع فرهنگی مذهبی چهارده معصوم در زمینی به مساحت حدود هزار متر مربع و زیربنایی حدود 2500 مترمربع قرار است احداث شود.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی مذهبی میمندی‌های مقیم شیراز (چهارده معصوم) گفت: خیران و واقفان فارس و شیراز همواره نشان دادند که پیشرو و الگوی کارهای خیر در کشور هستند .

حجت‌الاسلام سید عباس موسوی افزود: تاریخ نشان می‌دهد که خیران فارس بدون دخالت و کمک دولتی ها همواره در ساخت مسجد و حسینیه پیشقدم بوده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور خیران در ساخت حسینیه ها حلاوت و شیرینی برای مردم داشته است ابراز داشت: مردم فارس در تمام حوزه ها دارای واقفان و خیران نیک اندیش هستند و یکی از افتخارات مردم فارس ساخت مسجد توسط این افراد در استان پهناور فارس است .

منتخب مردم شیراز در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این مراسم بر لزوم گسترش فضاهای فرهنگی و مذهبی در شهر شیراز تاکید و اضافه کرد: این موضوع باید به عنوان یکی از اولویت های مهم در دستورکار شورای جدید شهر و شهرداری شیراز در آینده قرار گیرد .

سیروس پاک‌فطرت: شهردار فعلی شیراز و شورای چهارم نیز انصافا توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و مذهبی شهر داشته و دارند و جدا از وظایف فرهنگی شهرداری، حامی مراکز فرهنگی و مذهبی و مساجد بوده‌اند.

رئییس هیئت امنای مجتمع فرهنگی و مذهبی چهارده معصوم(ع) نیز گفت: این مجتمع به همت خیران و با مساعدت مالی مردم میمند و میمندی‌های ساکن سراسرجهان احداث خواهد شد .

نعمت‌الله امینی افزود: این بنای ارزشمند در زمینی به متراژ 950 مترمربع و در سه طبقه با زیربنای 2500 مترمربع احداث خواهد شد .

امینی گفت: این مجتمع دارای مسجد، حسینیه و مرکز فرهنگی مذهبی خواهد بود و جهت احداث و تکمیل آن بالغ بر 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که همه آن توسط خیرین میمندی تامین خواهد شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار