همایش شب‌شعر بهارنارنج با حضور جمشید مشایخی، علی نصیریان، پرویز پرستویی، محمدعلی بهمنی و علی معلم در شیراز برگزار می‌شود.دبیر همایش «همایش شب‌شعر استانی بهارنارنج» ابراز داشت: در تلاشیم یکی از قوی‌ترین، جامع‌ترین، کامل‌ترین و بزرگ‌ترین شب‌های شعر و همایش‌های ادبی کشور را بانام بهارنارنج برگزار کنیم.
کد خبر: ۴۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 14 June 2015

تابناک فارس:معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: این مراسم فاخر باشکوه هر چه بیشتر به‌منظور اشاعه فرهنگ و ادب فارس برگزار می‌شود چراکه شیراز شایسته بهترین‌ها است.

بهاره شفیعی افزود: همایش و شب‌شعر یادشده باهدف رونق فرهنگی و ادبی استان و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی در میان جوانان و هنرمندان، فرهیختگان، شاعران و فعالان عرصه ادب در نظر گرفته‌شده است.

وی اضافه کرد: این آیین امروز یکشنبه 24 خردادماه ساعت 17 در تالار حافظ برگزار و طی آن از شاعران و فرهیختگان کشور و استان تجلیل به عمل می‌آید.

دبیر همایش بهارنارنج نیز در این زمینه گفت: حضور شاعران و هنرمندان کشوری و استانی ازجمله، استاد علی معلم، استاد محمدعلی بهمنی، استاد جمشید مشایخی، استاد علی نصیریان و استاد پرویز پرستویی در این مراسم به رونق برنامه خواهد افزود.

مهدی طیبی ادامه داد: بیش از 50 نفر از شاعران بزرگ و برتر استان و همچنین حدود 50 نفر از فعالان و جوانان برتر استان در عرصه شعر و ادب در این همایش و شب‌شعر حضور خواهند داشت.

دبیر همایش «همایش شب‌شعر استانی بهارنارنج» ابراز داشت: در تلاشیم یکی از قوی‌ترین، جامع‌ترین، کامل‌ترین و بزرگ‌ترین شب‌های شعر و همایش‌های ادبی کشور را بانام بهارنارنج برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: حضور شاعران، فرهیختگان، اساتید هنر، ناشران و مسئولان فرهنگی و ادبی در کشور در این برنامه بزرگ می‌تواند زمینه مساعدی برای شکوفایی توانایی‌ها، استعدادها و تولید آثار ادبی قوی فراهم آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار