در پی اعلام فراخوانی در فضای مجازی مبنی بر دعوت به تجمع برای حمایت از شهردار کنونی شیراز؛ شهرداری شیراز با صدور بیانیه ای خواستار عدم برگزاری چنین تجمعی شد.
کد خبر: ۴۷۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ 08 August 2017
به گزارش تابناک فارس:به‌دنبال انتشار فراخواني در فضای مجازی براي تجمع در حمایت از جناب اقای دکتر پاک فطرت شهردار  محترم شيراز در مقابل ساختمان شورای اسلامی شهر، بدینوسیله به اطلاع تمامی شهروندان شریف شیراز می رساند همانگونه که در موارد مشابه پیشین نیز اعلام شده، شهرداری شیراز برگزاري چنين تجمعاتی را تحت هیچ شرایطی به مصلحت شهر شیراز نمیداند.

امروزه بویژه در کلانشهرها بخش عمده ای از استانداردهای زندگی در محیط شهری که تحت عنوان کیفیت زندگی از ان یاد میشود، به عملکرد مدیریت شهری بستگی دارد. در شرایطی که عملکرد سالهای اخیر مدیریت شهری توقعات شهروندان در سطوح مختلف را بالا برده، و در حالیکه منتخبین محترم مردم در مرحله ای سرنوشت ساز برای تصمیم گیری درباره شهردار اینده قرار دارند، انتظار این است که تمامی اقشار و گروهها ضمن درک صحیح از شرایط موجود، این امکان را فراهم کنند که اعضای محترم شورای پنجم در فضایی ارام و دور از تنش و حاشیه، با تمرکز کافی نسبت به انتخاب فردی شایسته برای مدیریت شهرداری کلانشهر شیراز اقدام نمایند.

ضمن تصریح بر اینکه اطلاق لفظ برکناری، تعبیری اشتباه برای فرایند طبیعی "پایان دوره خدمت" بوده و به لحاظ قانونی، انتخاب شهردار در هر دوره ای، هم حق و اختیار و هم تکلیف شوراست، یاداور میشود در عین حال که شهردار شیراز بارها عدم تعلق خود به احزاب و گروههای سیاسی را اعلام کرده و بر ضرورت پرهیز از توجه به ملاحظات سیاسی در مسائل اجرایی  تاکید نموده، در جایگاه حقیقی و حقوقی خود، هر گونه بی حرمتی و هتک حرمت به احزاب و گروههایی که در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت میکنند را مذموم و ناپسند دانسته و محکوم می کند.

لازم به ذکر است شهرداری شیراز با تمام توان، تا اخرین روز شورای چهارم بی هیچ تزلزلی به خدمتگزاری به شهروندان ادامه خواهد داد چنانچه در زمانی که برخی افراد با نیات مختلف به انتشار این پیامها دامن میزدند، شهردار شیراز با تشکیل جلسه شورای مدیران شهرداری (از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۷ امروز، سه شنبه ۱۷ مرداد) به بررسی مسائل درامدی، دستورالعمل و ضوابط احداث و نگهداری بوستانهای شهری و ... پرداخت.  

لذا، ضمن ابراز امیدواری برای استفاده بهینه از نظرات متخصصین دلسوز و اگاه برای تصمیم گیری در همه زمینه ها و لزوم مشارکت و مطالبه گری شهروندان در چارچوبهای مشخص شده و به دور از مسائل تنش زا نظیر برگزاری تجمع، میتینگ و ... برای منتخبین محترم مردم در شورای پنجم ارزوی موفقیت، استمرار توفیقات سالهای اخیر و کسب دستاوردهای شایسته نام بزرگ و مقدس شیراز را داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار