"امین همتی" هنرمندان شیرازی توانست در جشنواره ملی صنایع دستی رضوی در رشته نازک کاری چوب موفق به کسب رتبه دوم شد.
کد خبر: ۴۷۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷ 09 August 2017
تابناک فارس:"امین همتی" از هنرمندان شیرازی است و توانسته در جشنواره ملی صنایع دستی رضوی که هر ساله به مناسبت دهه کرامت و تولد حضرت امام رضا(ع) در شهر اصفهان برگزار می‌شود، در رشته نازک کاری چوب شرکت کرده و توانسته در رشته نازک کاری چوب موفق به کسب رتبه دوم شود.

او می گوید: در بین ١٠٦ اثر از ٨٣ هنرمند صنایع دستی کشور ٣٧ اثر به عنوان آثار برتر معرفی و در سالن کتابخانه شهرداری اصفهان از خالقان آثار برتر تجلیل به عمل آمد و اینجانب در رشته نازک کاری چوب موفق به کسب رتبه دوم شدم.

امین همتی چوب، متولد سال ١٣٧٠ در شهر شیراز و از سال ١٣٨٩ بدلیل علاقه به صنایع دستی تحصیل در رشته الکترونیک را رها کرده و در رشته صنایع دستی ادامه تحصیل داده و در مقطع کارشناسی نیز در رشته صنایع دستی از دانشگاه غیرانتفاعی هنر شیراز فارغ‌التحصیل شده است.

وی فعالیت خود را در رشته های معرق، خاتم و مشبک چوب زیرنظر خانم خسروی آغاز کرد و همزمان با استاد کاظم جوریزی در رشته جوک کاری فعالیت می کند. همچنین از سال ١٣٩٤ در محضر استاد حمیدر‌ضا فتحی زاده در شهر اصفهان دوره های پیشرفته هنرهایی چوبی را فراگرفته است.

عناوین کسب شده در سالهای گذشته او نیز شامل، برگزیده استانی جشنواره هنر در ادبیات دینی دانشگاه آزاد اسلامی در سال های ٩٠ و٩١  در سال های ٩٤ و ٩٥ هنرمند برتر هشتمین و نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی شیراز شده و همچنین هنرمند برتر اولین جشنواره خلاقیت و نوآوری در صنایع دستی در سال ٩٥ را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار