مدیرکل امور مالیاتی استان فارس اعلام کرد: در چهار ماه منتهی به تیرماه امسال درآمدهای مالیاتی در فارس نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد افزایش داشته است و در این مدت 81 درصد از برنامه مالیاتی سالانه فارس محقق شده است.
کد خبر: ۴۷۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 10 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:محسن کاویانی در پاسخ به پرسش خبرنگاراظهار داشت : در این مدت از مجموع 776میلیارد تومان سهمیه مالیاتی فارس در بخش مالیات های مستقیم و ارزش افزوده 625 میلیارد تومان وصول شده است.
به گفته کاویانی در مدت یاد شده مالیات های مستقیم 3 درصد و مالیات بر ارزش افزوده 6 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.همچنین 79 درصد از مالیات های ارزش افزوده تحقق یافته است.
وی با بیان سهم طیف ها و مشاغل اجتماعی در پرداخت مالیات بیان کرد: در بخش مالیات مربوط به شرکت‌ها 95 میلیارد تومان، حقوق کارکنان دولت 86 میلیارد تومان، حقوق کارکنان غیردولتی 37 میلیارد تومان و مشاغل 91 میلیارد تومان مالیات وصول شده است.
کاویانی پرداخت بخشی از مالیات به شهرارداری ها و دهیاری ها برای توسعه عمران شهرها و روستاها را مورد تاکید قرار داد و گفت : در سه ماه نخست امسال در مجموع 113 میلیارد تومان عوارض به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان فارس پرداخت شده است.
او گفت: 47 میلیارد تومان از این عوارض به شهرداری شیراز و 4.7 میلیارد تومان به دهیاری‌های شیراز پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار