ثبت نام متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور استان فارس از پنجشنبه ۱۹مرداد در سایت اینترنتی سازمان سنجش و به صورت مراجعه به مراکز و واحدهای این دانشگاه آغاز می شود.
کد خبر: ۴۷۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 10 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا: دکتر عبدالرسول قرائتی اظهار داشت: فرصت جدیدی برای متقاضیان تحصیل با کیفیت وارزان قیمت برای همه اقشار مختلف از جمله شاغلین، زنان خانه دار و… در دانشگاه پیام نور فراهم شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس افزود: داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده بودند یا داوطلبانی که متقاضی جدید ثبت نام در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور شهرهای فارس هستند، می بایست حداکثر تا ۲۳ مرداد ۹۶ پس از مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته، اقدام کنند.
وی با بیان اینکه ثبت نام در همه رشته هاست،اضافه کرد: علاوه بر داوطلبانی که در کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته هستند، سایر داوطلبانی که در کنکور نیز شرکت نکرده اند می توانند پس از ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org با خرید کارت اعتباری نسبت به انتخاب رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور اقدام کنند. همچنین داوطلبان می توانند به مراکز وواحدهای دانشگاه پیام نور مراجعه ونسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار