مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری فارس گفت: یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار نفر شماره شبای خود را اعلام نکرده‌اند که می‌توانند تا پایان هفته‌ی آینده در سامانه سهام عدالت ثبت کنند.
کد خبر: ۴۷۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 11 August 2017
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری فارس :مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری فارس در نشست خبری گفت: پرداخت سود سهام عدالت از شهریورماه سال جاری آغاز می‌شود که ۳ میلیون ۳۵۰ هزار نفر مشمول دریافت سهام عدالت شده‌اند و ۳ میلیون ۲۹۰ هزار نفر از آن‌‌ها به تأیید نهایی برای دریافت سود رسیده‌اند.
افشین انصاری مطرح کرد: در فارس یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار نفر معادل ۳۵ درصد کل مردم استان شماره شبای خود را اعلام نکرده‌اند که سود معادل این تعداد ۱۱۳ میلیارد تومان است و این افراد می‌توانند شماره شبای خود را تا پایان هفته‌ی آینده در سامانه سهام عدالت ثبت کنند که در غیر این صورت، مشمول دریافت سهام عدالت نمی‌شوند.
این مقام مسؤول با بیات اینکه کل سود سهام عدالت کشور در سال ۹۵، چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: مبلغی که به هر نفر تعلق می‌گیرد حدود ۱۵۰ هزار تومان است و تمام افرادی که سهام عدالت دارند، مشمول این سود می‌شوند و به کسانی که بدهی دارند ۸۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.
انصاری با اشاره به کسانی که دارای سهام عدالت هستند، اما نام آن‌ها در سامانه نیست، بیان کرد: این افراد به دفاتر شرکت‌های تعاونی در سراسر استان تا پایان دو هفته‌ی آینده مراجعه کنند.
وی افزود: کسانی که برگه‌ی سهام عدالت دارند اما موفق به ثبت آن در دفاتر تعاونی‌ها نشده‌اند، هرچه سریع‌تر اقدام به ثبت آن کنند و در مورد افرادی که ثبت‌نام نکردند، هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری فارس خاطرنشان کرد: به‌جای پرداخت نقدی می‌توان پول سود سهام را سرمایه‌گذاری کرد و مردم را تشویق به سرمایه‌گذاری در طرح‌های عمرانی استان کرد که درصد بالایی از بحث بیکاری برطرف شود.
انصاری بابیان اینکه اگر بخواهیم قانون را اجرا کنیم باید در سال حداقل ۲ یا ۳ مرتبه سود سهام پرداخت شود، تصریح کرد: دولت باید مالکیت خود را به بخش خصوصی واگذار کند که این موضوع در بحث عدالت تأثیرگذار می‌باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار