فرماندار مرودشت گفت: هیچ‌کس از انتقاد خوشش نمی‌آید و تقاضای من این است که اگر اصحاب رسانه انتقاد می‌کنند انتقادشان همراه با مقایسه باشد.
کد خبر: ۴۷۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 11 August 2017

تابناک فارس به نقل از خبرگزاری فارس : فرماندار مرودشت در نشست خبری روز خبرنگار بیان داشت: همه‌چیز ایده‌آل نیست و با ایده‌آل فاصله زیادی داریم و همه نیز باید بدین سمت برویم، اما می‌توان برای مثال وضعیت یک سالی را که در فرمانداری هستم با وضعیت قبل مقایسه کرد و در کنار عیب، حسن را نیز بیان کرد.

علی‌اکبر نجیب‌زاده آرامش را لازمه پیشرفت شهرستان دانست و گفت: شهرستان به سمت آرامش در حال حرکت است و در سایه آرامش موجود دستاوردهایی هم داشته‌ایم.

وی بیان داشت: علیرغم مسائل و مشکلاتی و محدودیت‌های اعتباری که وجود دارد جهت‌گیری شهرستان به سمت خوبی است و باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

فرماندار مرودشت تصریح کرد: مردم در انتخابات مطالباتی داشتند و رئیس‌جمهور نیز قول‌ها و وعده‌هایی دادند و اصحاب رسانه باید در کنار انتقاداتی که می‌کنند به مردم امیدواری بدهند و کارهای خوبی را که در شهرستان در حال انجام است اطلاع‌رسانی کنند.

این مقام مسؤول گفت: من تا زمانی که در مرودشت هستم باید تمام تلاشم را برای این شهرستان به‌کارگیرم و زمانی که به شهرستانی دیگر رفتم نیز نسبت به آن از تمام ظرفیت خود باید استفاده کنم.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص پروژه عمرانی هفته دولت به بخشداران اعلام کردم اگر قرار است خانه بهداشتی در روستا افتتاح شود باید برای بار اول باشد که افتتاح می‌شود و بعد از افتتاح شروع به کار شود.

فرماندار مرودشت بهبود معیشت خبرنگاران را مستلزم قوانین دانست و در خصوص شهردار و شورای شهر گفت: پیرامون شهردار و شورای شهر فعلی قضاوت دارم اما در اینجا مطرح نمی‌کنم و به خودشان گفتم؛ قرار نیست در اواخر دوره شهرداری قضاوتی کنم و این به معنای خوب یا بد بودن شهردار و شورای شهر نیست، اما باید به این نکته توجه شود که شهر مرودشت محلی برای خطا و آزمون نیست.

وی بیان داشت: مرودشت دومین شهر استان فارس است و فرماندار، بخشدار، شهردار و سایر مسئولان مرودشت باید در طراز این شهر باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار