امام‌جمعه اقلید بر لزوم دقت و توجه خبرنگاران در راستای انعکاس اخبار مستند و موثق تأکید کرد.
کد خبر: ۴۷۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 11 August 2017
تابناک فار س به نقل از خبرگزاری فارس:حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی عصر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران که به همت اداره ورزش و جوانان در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدا به‌ویژه شهدای خبرنگار، روز خبرنگار را بزرگ داشت و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران در عرصه خبررسانی و ارتقای آگاهی عمومی تقدیر کرد.

وی خبرنگاری را شغلی ارزشمند و شریف خواند و بابیان اینکه مردم روی سخن، نوشتار و گفتار خبرنگاران در انعکاس اخبار حساب کرده و به آن‌ها اعتماد دارند، بر لزوم دقت و توجه اصحاب رسانه در راستای انعکاس اخبار مستند و موثق تأکید کرد.

طالبی با اشاره به آیات قرآنی و روایات اسلامی از اهمیت خبر و خبررسانی سخن گفت و بیان داشت: تنها بیان و انعکاس یک خبر نباید موردتوجه خبرنگاران باشند بلکه ابتدا باید از صحت و درستی خبر آگاه شوند.

امام‌جمعه اقلید تصریح کرد: اخباری که توسط خبرنگاران در سطح جامعه منعکس می‌شود نباید موجب ایجاد مشکل و تنش شود.

وی در پایان سخنان خود با تقدیر از اصحاب رسانه فعال در سطح شهرستان اقلید، تلاش بیشتر آن‌ها در انعکاس اخبار مفیدتر و عملکرد بهتر از گذشته را خواستار شد.

طالبی همچنین به موضوع سند توسعه شهرستان اقلید که در فضای مجازی به آن پرداخته می‌شود اشاره و خاطرنشان کرد: ابتدا حدومرزها باید مشخص شود، توسعه معنا شود، تبیین شود که توسعه در چه عرصه‌ای منظور و هدف است و... و سپس با حرکتی علمی و تخصصی اقدام شود.

در ادامه این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید، با گرامیداشت یاد  شهدا به‌ویژه شهید صارمی روز خبرنگار را تبریک گفت.

حسن مسعودی با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت جسم و روح و نیز تأثیر بسزای آن در جلوگیری از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، بر لزوم ارتقای آگاهی عمومی و ترویج ورزش در جامعه تأکید کرد و گفت: خبرنگاران نقش مؤثری در تحقق این امر دارند به‌طوری‌که می‌توانند با تلاش در راستای نهادینه کردن فرهنگ مناسب و تأثیرگذار، موجب ایجاد محیطی پرنشاط و سالم شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار