مدیر کل ورزش و جوانان فارس توسعه ورزش با حمایت از بخش خصوصی وسرمایه گذاری بر روی صنعت توریسم ورزشی را یکی از سیاست های اداره کل ورزش و جوانان استان فارس دانست و گفت: توریسم ورزشی یکی از راه های سالم ورود ارز به کشور است .
کد خبر: ۴۷۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 12 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا: حیدر علی کامیاب کلانتری  در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه ورزش که در مجموعه ورزشی پولاد کف سپیدان برگزار شد بیان کرد : حضور بخش خصوصی و استقبال خیرین درحوزه ورزش یکی از عوامل توسعه ورزش این استان طی 2 سال گذشته است و آنها در ساخت و ساز اماکن ورزشی نقش فعالی ایفا کردند.
کامیاب کلانتری اضافه کرد : مشکلات مالی در 2 سال گذشته که دولت با آن مواجه بود باعث نشد که ما دست روی دست بگذاریم و هیچ اقدامی نکنیم.
وی تکمیل بیش از 230پروژه نیمه تمام باقی مانده از دولت نهم و دهم در استان فارس و افزایش 500هزارمتر مربع فضای سرپوشیده را از اقدامات دولت تدبیر و امید دانست و گفت : مسیر توسعه عمرانی ورزش فارس اکنون هموارتر ازهرزمان دیگری است و قطار توسعه ورزش با شتاب تر ازگذشته درحال حرکت است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت : در حوزه جوانان هم اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که می توان به راه اندازی خانه جوان و آغاز عملیات اجرایی کمپ رهبران جوان با اعتبار اولیه 50 میلیارد ریالی که از اقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید در حوزه جوانان است،اشاره کرد.
دبیر شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام در سال 017 2 اضافه کرد : پس از بهره برداری رسیدن این کمپ ،جوانان جهان اسلام می توانند با حضور دردوره های توانمندسازی برای مدیریت درکشورهای خود آماده شوند.
این مقام مسئول گفت:براساس ارزیابی وزارت ورزش و جوانان، استان فارس در حوزه ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه ای جزو سه استان برتر کشور معرفی شده و در حوزه جوانان نیز طی 2 سال متوالی به عنوان استان برتر انتخاب شد.
کامیاب افزود : هم اینک 56 تیم در بخش آقایان و بانوان در لیگ های مختلف ورزشی کشور فعال هستند و با هدف تشویق حامیان ورزش تفاهم نامه ای با صداوسیمای مرکز فارس منعقد شده تا رقابت های ورزشی استان از شبکه های مختلف صداو سیما پخش شود .
وی با بیان اینکه نقد منصفانه و سازنده از عامل اصلی رشد و توسعه ورزش و جوانان است گفت : از خبرنگاران می خواهم تا زمانی که مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان را بر عهده دارم عملکرد ما را مورد نقد قراردهند چراکه پس ازترک مسئولیت نقد عملکرد راه به جایی نخواهد برد.
وی بیان کرد: اگر خبرنگاران در زمان کاشت چمن زمین حافظیه شیراز که سه سال پیش انجام شد به نقد این کار می پرداختند هم اینک مجبورنبودیم برای این ورزشگاه که بیش از 10 میلیارد ریال از بیت المال هزینه شده بازهم هزینه کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس افزود: متاسفانه با پیمانکار زمین چمن حافظیه پس از رویش چمن تسویه حساب شده است و دست ما برای جلوگیری از حیف و میل بیت المال به هیچ جایی بند نیست.
کامیاب ادامه داد : هم اینک با پیمانکارزمین چمن ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز که سابقه کاشت زمین چمن آزادی تهران، یادگارامام تبریز و نقش جهان اصفهان را دارد تسویه حساب نشده تا چمن این ورزشگاه را شاداب و استاندارد تحویل اداره کل ورزش و جوانان دهد.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه اطلاع رسانی به ویژه شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا که در راه مبارزه با تحجران به شهادت رسید گفت : خبرنگاران قربانیان راه مبارزه با تحجر وجمودفکری هستند.
خبرنگاران پاسدار راستین حریم حق و حقیقت و رهروان مسیر آزادی و آزادگی هستند.
وی بیان کرد : خبرنگاری نه یک شغل بلکه یک تعهد اخلاقی است که فعالان این حوزه را مکلف می کندتا با شجاعت ازآن دفاع کنند.
هفدهم مرداد سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مستقر در مزار شریف افغانستان، به همراه هشت نفر از کارکنان سرکنسولگری ایران در این شهر توسط عوامل گروه طالبان به شهادت رسیدند.
شورای فرهنگ عمومی کشور در نخستین سالگرد این رخداد، به پاس قدردانی از شهید صارمی، هفدهم مرداد را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار